Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Pilkington MirroView™ – więcej niż lustro

 

Czas czytania: ~2 min


NSG Group wprowadza na rynek Pilkington MirroView™ – nowy typ szkła pokrytego lustrzaną powłoką, które pozwala na budowanie interaktywnych luster ukrywających cyfrowy nośnik informacji. Produkt może być stosowany m.in. w sklepach odzieżowych, gdzie umożliwia tworzenie wirtualnych przymierzalni.

pilkington

Era cyfrowa to nasza codzienność. Jesteśmy otoczeni zewsząd różnymi nośnikami informacji i często potrzebujemy mieć je natychmiast pod ręką. Kiedy jednak już zaspokoimy naszą prywatną lub zawodową ciekawość warto byłoby, aby czerń ekranu nie dominowała wyglądu wnętrza.

 

I taką dokładnie funkcjonalność oferuje NSG Group wprowadzając na rynek nowy typ szkła stosowanego do budowy interaktywnych luster. Pilkington MirroView™ to lustrzane szkło, które pozwala na ukrycie ekranu lub telewizora. W momencie wyłączenia obraz niknie za jednolitą, przezroczystą powłoką i staje się niewidoczny dla użytkownika. Pojawia się na ekranie dopiero po ponownym uruchomieniu.


Ta podstawowa funkcja może być modyfikowana o podział powierzchni na części, z których jedna pełni funkcje lustra, a druga kryje telewizor lub ekran. Jest to doskonałe rozwiązanie np. dla salonów fryzjerskich w których klient może obserwować efekty pracy stylisty i jednocześnie na drugiej części powierzchni lustra oglądać filmy, reklamy lub śledzić najnowsze informacje na portalach internetowych.


Funkcje interaktywne

To jednak nie wszystko, co oferuje Pilkington MirroView™. Oprócz trybu biernego pozwalającego tylko na ukrycie nośnika informacji, nowy produkt może występować także w wersji interaktywnej realizującej sterowanie przy pomocy funkcji dotykowych. Umożliwia to wielofunkcyjna folia dotykowa, pełniąca funkcję supernowoczesnego sterownika o wyjątkowych właściwościach użytkowych. Odpowiednio dobrana folia gwarantuje błyskawiczny czas reakcji, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji obsługi.


Kombinacja szkła Pilkington MirroView™ oraz folii dotykowej pozwala na stworzenie produktów zupełnie nowego typu. Powstają dzięki temu wirtualne przymierzalnie w których kamera ukryta za lustrem nagrywa i wyświetla nasz wygląd z różnych perspektyw. Sterowanie tymi funkcjami odbywa się z poziomu powierzchni lustra. Ten rodzaj szkła wykorzystywany jest także w budkach fotograficznych, hotelach oraz innych typach obiektów w których połączenie możliwości ukrycia nośnika za lustrzaną powierzchnią można skorelować z funkcjami dotykowymi.

 

Pilkington MirroView™ to produkt, który idealnie wpisuje się w cyfrową erę informacji umożliwiając dostarczanie użytkownikom nowych funkcjonalności informacyjnych przy jednoczesnej realizacji wyrafinowanych rozwiązań wnętrzarskich.

 

Źródło: materiał prasowy


Podepnij swój artykuł

tagi

Okna, Szkło

Nagroda Roku SARP – oto laureaci
Nagroda Roku SARP – oto laureaci

Nagroda Roku SARP – to laur prestiżowy i ceniony, przyznawany obiektom, które jury uznało za najleps ...

Dom z dwoma salonami
Dom z dwoma salonami

Dom z dwoma salonami – to dzieło pracowni dd Architekci. Autorzy projektu otrzymali niełatwe zadani ...

Agencja reklamy FUX – w industrialnym klimacie
Agencja reklamy FUX – w industrialnym klimacie

Agencja reklamy FUX swoją siedzibę ma na terenie strefy ekonomicznej Nowe Gliwice, utworzonej na ter ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera