Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Brain Embassy (kolejna część)

 

Czas czytania: ~1 min


Brain Embassy

Brain Embassy – pierwszy polski co-creating, zlokalizowany w Adgar Park West, niemal dwukrotnie zwiększył swoją powierzchnię i obecnie oferuje startupom, małym i średnim firmom, freelancerom i korporacjom łącznie ponad 3 tys. mkw. Za koncepcję architektoniczną i projekt nowej części odpowiadają studio mode:lina™ oraz pracownia Archicon.

Brain Embassy

Brain Embassy oferuje przestrzenie, w których można pracować w ruchu, odpoczywać, medytując lub jadąc na rowerze. Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Współpraca z projektantami z mode:lina™ zaowocowała przestrzennym uzupełnieniem brandu Brain Embassy motywem przechodzących przez całe wnętrze synaps. Projektanci stworzyli przestrzeń całkowicie podporządkowaną ludzkiemu umysłowi. Dodatkowo, wnętrze Brain Embassy skrywa w sobie wiele niespodzianek, a ich odkrywanie ma za zadanie pobudzać wyobraźnię w trakcie pracy. Chcąc, by spotkania w salach konferencyjnych nie były tylko zwykłymi spotkaniami, ale także pomagały generować nowe pomysły i inicjatywy, projektanci nadali im nietypowe formy. Sale konferencyjne przypominają o wielkich odkryciach biegunów Ziemi i źródeł Amazonki oraz o osiągnięciach Wielkiego Zderzacza Hadronów. Sale konferencyjne to także przestrzenie dedykowane wielkim umysłom pisarzy, artystów i matematyków.

 

Zobacz Brain Embassy - ciąg dalszy


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Design, Architektura Wnętrz

Dom podmiejski – ład w chaosie
Dom podmiejski – ład w chaosie

Dom podmiejski projektu pracowni Z3Z Architekci stanął w 2017 roku w podwarszawskiej miejscowości Jó ...

Nowa Fabryczna – złoto w centrum
Nowa Fabryczna – złoto w centrum

Nowa Fabryczna – to budynek biurowy, który stanął w pobliżu nowego dworca kolejowego w centrum Łodzi ...

WXCA zaprojektuje bulwary
WXCA zaprojektuje bulwary

WXCA, znana warszawska pracownia zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie na projekt zagospodarowania te ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera