Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Najlepsze fotele biurowe na 20 lecie Sitag

 

Czas czytania: ~4 min


Mz71KzAghXcTivFXWXUBCP5OM2OG9UzdLd09AxP7YvpgHCvAb1JJT7g2mY2E_newsletter-da-1.jpg

Z okazji 20 rocznicy swojego powstania firma SITAG Formy Siedzenia postanowiła pokazać najlepsze produkty i przypomnieć historię ich powstania. Cykl grafik pt. "Ikony SITAG" przygotowany przez Andrzeja Dobosza pokaże inspiracje dzięki którym powstały oryginalne projekty foteli biurowych marki SITAG.

xa1A0tKi4PXVsi88qDG9w9GtYSWJkJriBfFYWgmsajjNIdULLDv3p1z1xpMy_fot-4-sitag-wave-1b.jpg

SITAG Wave nagroda w 2009

Autentyczny design jest daleki od „projektowania” opartego na naśladowaniu trendów lub wykorzystaniu gotowych wzorów czy komponentów. Poprzez projekt „Ikony SITAG” nasza firma chce wzbudzić refleksję na temat tego, ile wysiłku wymaga autentyczny design oraz jak głęboko emocjonalnie jest osadzony – podkreśla Anna Vonhausen, dyrektor kreatywna firmy SITAG i pomysłodawczyni projektu . Od początku istnienia naszej firmy stawiamy na własne, oryginalne wzornictwo. Dlatego z okazji 20 rocznicy powstania firmy SITAG Formy Siedzenia zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej, która pokazuje jakimi zasadami kierujemy się przy tworzeniu naszych foteli biurowych klasy Premium - dodaje.

utsxfFa14DxKoZpLxBLI09ptdgR7tMCPFML2ICToc1vEaYcHmHuYhlV9yryw_pb532-fot.jpg

WOODI otrzymał Red Dot w 2012 roku

Kampania pt. "Forma jako diagram sił. 20 lat autentycznego projektowania" potrwa do połowy 2015 roku. Jej głównym elementem będą grafiki zaprojektowane przez Andrzeja Dobosza -znanego, poznańskiego rysownika. Jego prace złożą się na ilustrowaną biografii marki, w której produkty – kamienie milowe – pokazane będą w formie efektownych kolaży. Obrazy odkryją kulisy i konteksty powstawania projektów wyjątkowych foteli biurowych marki SITAG.

8jCKFDLwYJvxC33g2a7vEZNOjKGhxnbzSmGfcmaEg5loUJQOBDAldovoZr8d_fot-3-sitag-ego.jpg

SITAG EGO nagroda w 2010

Grafiki Andrzeja Dobosza prezentować będą "siły", które zbudowały 9 unikalnych projektów. Na warsztat trafiły fotele biurowe marki SITAG: REALITY, EL100, GO2, SITAGEGO, DRONN, SITAG WAVE, SITI, PIGI i WOODI. Grafiki wraz z towarzyszącymi im tekstami będą prezentowane w mediach oraz podczas cyklu wystaw organizowanych w największych miastach Polski, połączonych z panelami dyskusyjnymi na temat autentycznego projektowania w architekturze, wzornictwie przemysłowym i grafice.

W trakcie kampanii internauci będą mogli też wziąć udział w specjalnie przygotowanym konkursie na stronie internetowej firmy. W jego ramach do wygrania będą fotele marki SITAG.

Twarzą kampanii "IkonySITAG" będzie m.in. Zuzanna Skalska, znana na międzynarodowym rynku trendsetterka z której rad korzystają największe koncerny z branży meblarskiej, modowej, AGD i samochodowej.

KTZxlGmKHHzwD19oWC72jZjXM328f6duBDROMIgqYcD7clbWyaQF2n7EKFl2_fot-1-anna-vonhausen.jpg

Anna Vonhausen - dyrektor kreatywna firmy SITAG Formy Siedzenia

Grafiki Andrzeja Dobosza prezentować będą "siły", które zbudowały 9 unikalnych projektów. Na warsztat trafiły fotele biurowe marki SITAG: REALITY, EL100, GO2, SITAGEGO, DRONN, SITAG WAVE, SITI, PIGI i WOODI. Grafiki wraz z towarzyszącymi im tekstami będą prezentowane w mediach oraz podczas cyklu wystaw organizowanych w największych miastach Polski, połączonych z panelami dyskusyjnymi na temat autentycznego projektowania w architekturze, wzornictwie przemysłowym i grafice.

W trakcie kampanii internauci będą mogli też wziąć udział w specjalnie przygotowanym konkursie na stronie internetowej firmy. W jego ramach do wygrania będą fotele marki SITAG.

Twarzą kampanii "IkonySITAG" będzie m.in. Zuzanna Skalska, znana na międzynarodowym rynku trendsetterka z której rad korzystają największe koncerny z branży meblarskiej, modowej, AGD i samochodowej.

AqyVTY9HblYF4DNSN6Qe1JoVIB0EisJxoJSN5Yxrq7mZJ3ObLAEXLLkUSHe7_fot-2-zuzanna-skalska.jpg

Zuzanna Skalska - twarz kampanii "Ikony SITAG"

Ikony designu i architektury zawsze wyprzedzają czas, w którym powstają. Zwykle stoją w opozycji do masowej produkcji. Nie wynika to z chęci kontestowania rzeczywistości, lecz z umiejętności spojrzenia inaczej. Powielanie powszechnie stosowanych rozwiązań nie daje takiej możliwości, jest działaniem krótkowzrocznym. Prowadzi bowiem do ujednolicenia oferty, co skutkuje tym, że marki mogą ze sobą konkurować tylko cenowo. A taki rodzaj konkurencji ma swoje oczywiste, ekonomiczne granice. Umiejętność podjęcia ryzyka i wprowadzenie nowości na rynek która często burzy dotychczasowe paradygmaty. To jest to, co wyróżnia lidera od ulepszacza. – tłumaczy Zuzanna Skalska.

Patronami medialnymi kampanii są magazyny Architektura&Biznes, DesignAlive, wortale Sztuka-architektury.pl i Sztuka-wnetrza.pl

Więcej informacji na temat projektu znaleźć można na stronie: sitag.pl/ikony/pl/o-projekcie

SITAG to marka foteli biurowych klasy PREMIUM będących synonimem doskonałych rozwiązań ergonomicznych i technicznych, nowoczesnego designu i wysokiej jakości materiałów. Wieloletnie doświadczenie producenta pozwoliło na wykreowanie silnej i powszechnie znanej marki. Firma SITAG Formy Siedzenia produkuje fotele biurowe klasy PREMIUM od 1994roku. Dynamiczny rozwój firmy zapewniła starannie dobierana do potrzeb polskich odbiorców i wciąż uaktualniana oferta bazująca na oryginalnym, własnym wzornictwie.


Podepnij swój artykuł

tagi

Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 – znamy wyniki konkursu architektonicznego
Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 – znamy wyniki konkursu architektonicznego

Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 oraz Najlepsza Przestrzeń Publiczna 2018 – to dwa konku ...

Horizone Studio projektuje w Krakowie
Horizone Studio projektuje w Krakowie

Horizone Studio jest odpowiedzialne za projekt architektoniczny zespołu sześciu domów jednorodzinnyc ...

Filharmonia w Jekaterynburgu nowy projekt architektoniczny od Zahy Hadid
Filharmonia w Jekaterynburgu nowy projekt architektoniczny od Zahy Hadid

Filharmonia w Jekaterynburgu – to jeden z nowszych projektów architektonicznych pracowni Zahy Hadid, ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera