Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Wyjątkowa twórczość na blachach

 

Czas czytania: ~2 min


WNDa9HJcd5XWiAsXBNoKRlq4Y6649P80yQ9x4F4k9xBfHGebzt41PMhtaLGI_plate1.jpg

Klasyczne reklamy na blachach, wykorzystywane w wystroju ścian klubów i kawiarni, nareszcie mogą pojawić się na Twoich ścianach. Nowopowstała Manufaktura oferuje szeroką gamę modnych wzorów, od socrealistycznych szyldów okresu PRL i klasyk gatunku z całego świata po twórczość współczesną.

Każda blacha produkowana jest ręcznie oraz sygnowana podpisem Projektanta i Mistrza Produkcji. Dodatkowo są one numerowane oraz opatrzone hologramem gwarantującym oryginalność.

W obecnych czasach, coraz większą rolę odgrywają indywidualizm, niepowtarzalny styl oraz moda. Coraz ważniejsze stają się designerskie dodatki, także w mieszkaniu. Blachy to odpowiedź na stale rosnące wymagania klientów. Dostępne są jedynie w krótkich, numerowanych seriach a sposób wykonania – ręcznie techniką serigrafii – gwarantuje niepowtarzalność.

ppgz4fUpfhZaGXNLqdjF5yemIHwi9rSAnApVM1tpJttomtei50cX9HnmARFv_plate2.jpg

Blachy najlepiej prezentują się w kolażach złożonych z kilku blach. Sposób ich łączenia zależy jednak wyłącznie od inwencji twórczej właściciela, który też bez problemu przymocuje je samodzielnie do ściany dzięki dołączanemu do każdego produktu zestawowi montażowemu. Równie dobrze prezentują się pojedynczo zawieszone na ścianie, jak klasyczne obrazy lub fotografie.

Szyldy i reklamy, drukowane na blachach, narodziły się w Stanach Zjednoczonych wraz z pojawieniem się tam pierwszych lokali i sklepów, które właśnie takie grafiki wykorzystywały jako promocję. Blachy reklamowe szybko zyskały na popularności i z czasem zaczęto doceniać je również jako element wystroju wnętrz. Pomimo, że Stany Zjednoczone wciąż wiodą prym w tej dziedzinie, modę tę entuzjastycznie przyjęto także na Starym Kontynencie. Problemem jest tu jednak dość ograniczony wybór. Brak przede wszystkim nawiązania grafik zza oceanu do tradycji europejskiej, w tym polskich akcentów. Dlatego też inspiracją są zarówno przede wszystkim polskie klasyki, popularne kilkadziesiąt lat temu plakaty, szyldy oraz symbole minionych lat.

"Z blachami dekoracyjnymi, po raz pierwszy, na poważnie zetknąłem się podczas podróży do USA. Amerykanie upamiętniają za ich pomocą to co kochają najbardziej: swoich idoli, klasyczne samochody oraz produkty, które tworzyły charakter USA. Polska historia i sztuka, również ta najnowsza, jest równie ciekawa i warto o tym pamiętać. Chcemy, żeby Polacy mieli możliwość wieszania na swoich ścianach tego, co kształtowało naszą tożsamość narodową" - mówi Edward Ruszczyc, Dyrektor Kreatywny Projektu.

Źródło: PosterPlate
Więcej na www.sztuka-wnetrza.pl

Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Webinarium Geberit: Łazienka bez barier
Webinarium Geberit: Łazienka bez barier

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Brabank – architektura mieszkaniowa obok Muzeum II Wojny Światowej
Brabank – architektura mieszkaniowa obok Muzeum II Wojny Światowej

Brabank – to nazwa składającego się z trzech budynków niewielkiego kompleksu zabudowy mieszkaniowej, ...

B3000 – projekt architektoniczny z koleją w tle
B3000 – projekt architektoniczny z koleją w tle

B3000 – tak nazwano projekt przebudowy i rozbudowy dawnego budynku wielopoziomowego parkingu, jaki o ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera