Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Nietypowe centrum edukacyjne - dwa spojrzenia na naukę

 

Czas czytania: ~1 min


Wnętrze centrum edukacyjnego SPRING w Hong Kongu

 

KzYDpjDVtVnY6Ud2NyXeo4uOi0inHzDhbe4PRUfiv0nu4BtHOsecaJjjOc6u_centrum-edukacji-spring1.jpg

Zaprojektowane przez studio Joey Ho Design Limited centrum edukacyjne ma na celu wspieranie dzieci w rozwoju oraz naukę wykorzystywania drzemiącego w nich potencjału.

Idea projektu to suma dwóch odrębnych spojrzeń na dziecięcą edukację – koncepcję szkoły w oczach dorosłego (rodzica, nauczyciela) oraz samego dziecka i jego wyobrażeń o edukacji. To niecodzienne połączenie znajduje swój wyraz w projekcie przestrzeni, meblach i detalu oraz buduje interakcję między dziećmi, rodzicami i nauczycielami.

Y7IFvtwYkfF0LoBHGCGitZU1hlO5qREYMRAPAVXC5I1QH0m9Rgtsz6xv3gaX_centrum-edukacji-spring2.jpg

Centralna część ośrodka to bajkowe elementy w postaci pionowych przegród utrzymanych w neutralnej kolorystyce: bieli, zieleni oraz pastelowego błękitu. Dominującym materiałem we wnętrzu jest drewno, kształtowane w rozmaite wzory.

Zobacz aranżacje wnętrz


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Budynek jako pomnik
Budynek jako pomnik

Budynek – pomnik, miejsce pamięci połączone z dziełem architektonicznym – to pomysł, który nie jest ...

Mies van der Rohe Award: polskie nominacje
Mies van der Rohe Award: polskie nominacje

EU Prize for Contemporary Architecture - Mies van der Rohe Award – to najważniejsza nagroda architek ...

Nowy obiekt architektoniczny od Art-Projekt
Nowy obiekt architektoniczny od Art-Projekt

Szkoła i przedszkole przy ul. Twardowskiego w Stargardzie – to pierwszy obiekt architektoniczny, pow ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera