Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Wnętrza wytwórni muzycznej - kreatywna identyfikacja wizualna

 

Czas czytania: ~1 min


Wnętrza wytwórni muzycznej RED Distribution

 

i5iSeCimwV11TbZRb5r9k76VeYOqXqeovZMRC8BcnWM695fTDFEuamsby7c4_red-distribution1.jpg

Wytwórnia RED Distribution, która jest częścią Sony Music Entertainment, to dynamiczna i prężnie rozwijająca się firma. Wnętrza jej nowej siedziby zostały zaprojektowane przez pracownię Spacesmith. W trakcie aranżowania przestrzeni biurowej, o mocnym nowojorskim wyrazie, projektanci stworzyli kreatywną identyfikację wizualną związaną z rynkiem muzycznym.

Strefa recepcyjna to miejsce spotkań. Dodatkowo, pełni funkcję przestrzeni performatywnej dla artystów, których wytwórnia RED wydaje. Przestrzeń ta wyposażona została dodatkowo w sprzęt umożliwiający transmisję wideo, odpowiednie oświetlenie oraz nowoczesne wygodne siedziska. Elementem dekoracji jest również kolekcja gitar z autografami muzyków, którzy wydali swoją płytę w RED.

mx64KNqfPTBzpNuKPni0zLJ5UNGEgxwEWl8FxyDXEPdoxeM06Wa7LHJdWGWZ_red-distribution2.jpg

Stalowe, pordzewiałe drzwi sal konferencyjnych pomalowano graffiti. Sale za nimi, w razie potrzeby, można połączyć w jedną dużą przestrzeń. Wysokie sufity oraz odkryte instalacje tworzą mocno industrialny charakter wnętrza.

Zobacz wnętrze z pomysłem


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Dom Symbiotyczny
Dom Symbiotyczny

Dom Symbiotyczny – to, mówiąc w skrócie, połączenie tradycji z nowoczesnością. „Dom Symbiotyczny na ...

Heinle, Wisher und Partner Architekci projektują w Krakowie
Heinle, Wisher und Partner Architekci projektują w Krakowie

Dziś każde miasto chce mieć swoje centrum nauki – placówki takie są bowiem niezwykle atrakcyjnymi ob ...

Projekt zielonej biblioteki
Projekt zielonej biblioteki

Projekt zielonej biblioteki sami architekci nazwali „Zielonym statkiem kosmicznym” - co od razu suge ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera