Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Meble w nowej oprawie

 

Czas czytania: ~1 min


Rebranding marki meblarskiej

 

sXdX6DQMbL2aF95CXbEEnAuILN2j3tpimc6AMFBsjcqicmi1QfopoRG1zWfY_rebranding-marki-meblarskiej-1.jpg

Odpowiednia prezentacja projektów czy produktów to podstawa dobrej renomy firmy. Oto dobry przykład rebrandingu hiszpańskiego producenta mebli drewnianych Missana. Agencja kreatywna Masquespacio zadbała o nowy wizerunek firmy, ukazując ich produkty w zupełnie innym świetle.

ct12rDIeRlO9gachgn6xWr09moCrAa05WMrCB1j8sqEcuqpHxTh6bAO1tEx8_rebranding-marki-meblarskiej-2.jpg

Zadaniem agencji była opieka artystyczna nad stworzeniem nowego katalogu produktów z kolekcji “The Twenties”. Z okazji dwudziestolecia istnienia marki, najpopularniejsze modele Missana zostały zebrane I przedstawione w zupełnie nowej odsłonie.

Sesja zdjęciowa skupia się przede wszystkim na kolorach i fakturze mebli. Każda prezentowana sofa czy fotel, zostały przedstawione na korzystnym tle. Zastosowano scenografię gładką i kolorową, opisującą modele proste i minimalistyczne, jak i wzorzyste dodatki, które nawiązują do wzorów na tkaninie obić mebli.

Zobacz meble do salonu


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Webinarium Geberit: Łazienka bez barier
Webinarium Geberit: Łazienka bez barier

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Brabank – architektura mieszkaniowa obok Muzeum II Wojny Światowej
Brabank – architektura mieszkaniowa obok Muzeum II Wojny Światowej

Brabank – to nazwa składającego się z trzech budynków niewielkiego kompleksu zabudowy mieszkaniowej, ...

B3000 – projekt architektoniczny z koleją w tle
B3000 – projekt architektoniczny z koleją w tle

B3000 – tak nazwano projekt przebudowy i rozbudowy dawnego budynku wielopoziomowego parkingu, jaki o ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera