Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Meble w nowej oprawie

 

Czas czytania: ~1 min


Rebranding marki meblarskiej

 

sXdX6DQMbL2aF95CXbEEnAuILN2j3tpimc6AMFBsjcqicmi1QfopoRG1zWfY_rebranding-marki-meblarskiej-1.jpg

Odpowiednia prezentacja projektów czy produktów to podstawa dobrej renomy firmy. Oto dobry przykład rebrandingu hiszpańskiego producenta mebli drewnianych Missana. Agencja kreatywna Masquespacio zadbała o nowy wizerunek firmy, ukazując ich produkty w zupełnie innym świetle.

ct12rDIeRlO9gachgn6xWr09moCrAa05WMrCB1j8sqEcuqpHxTh6bAO1tEx8_rebranding-marki-meblarskiej-2.jpg

Zadaniem agencji była opieka artystyczna nad stworzeniem nowego katalogu produktów z kolekcji “The Twenties”. Z okazji dwudziestolecia istnienia marki, najpopularniejsze modele Missana zostały zebrane I przedstawione w zupełnie nowej odsłonie.

Sesja zdjęciowa skupia się przede wszystkim na kolorach i fakturze mebli. Każda prezentowana sofa czy fotel, zostały przedstawione na korzystnym tle. Zastosowano scenografię gładką i kolorową, opisującą modele proste i minimalistyczne, jak i wzorzyste dodatki, które nawiązują do wzorów na tkaninie obić mebli.

Zobacz meble do salonu


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Casa Bruma – dom z betonu
Casa Bruma – dom z betonu

Meksykańska architektka, Fernanda Canales, we współpracy z Claudią Rodríguez stworzyła projekt archi ...

Webinarium Saint-Gobain: Villa Metro jako przykład zrównoważonego projektowania
Webinarium Saint-Gobain: Villa Metro jako przykład zrównoważonego projektowania

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

VELUX Archi-Vizje: Zdrowy dom. Webinarium
VELUX Archi-Vizje: Zdrowy dom. Webinarium

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera