Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Wnętrze sklepu jak trójwymiarowa kolorowanka

 

Czas czytania: ~1 min


Piccino to po włosku maluch, dziecko. Tak też nazywa się nowy sklep z dziecięcą odzieżą włoskich marek w hiszpańskiej Walencji.

 

9Ssmi3CycBc1cQMTRSpsaB3InkJwI8ZI9ZuiZVetEuKazFq1PgvZvXFCZ30W_jak-w-kolorowance1.jpg

Piccino to nazwa nowego sklepu z dziecięcą odzieżą włoskich marek w hiszpańskiej Walencji. Po włosku oznacza dziecko lub malucha. Nazwa butiku jest adekwatna nie tylko do jego oferty, ale także wystroju – wchodząc do środka można się poczuć, jakby się znalazło w trójwymiarowej kolorowance.

OmRMCwR3cwAg7siCynC4zIp76GDScqOorwSikgnrOF5WcIAcxNYacAUT9mbZ_jak-w-kolorowance2.jpg

Autorem projektu jest hiszpańskie studio +Quespacio. Wnętrze sklepu łączy w sobie współczesny design i świat dziecięcych zabaw, tworząc przestrzeń atrakcyjną dla dzieci, a dorosłych zabierającą w sentymentalną podróż w przeszłość.

Zobacz wnętrze sklepu


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017
Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017 zostały właśnie docenione. Po raz drug ...

Niezwykły dom dla gości
Niezwykły dom dla gości

Dom dla gości, jaki pracownia Studio 512 zaprojektowała w Teksasie sami autorzy projektu architekton ...

Skra – wyniki konkursu architektonicznego
Skra – wyniki konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt nowego zagospodarowania terenu sportowego Skra w Warszawie władz ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera