Półki, które falują
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~1 min
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~1 min
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki.
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.
Projekt nowej aranżacji sklepów opracowało studio SHINE Architeture. W intencji architektów sklepowe wnętrza miały dawać użytkownikom wrażenie jasnej i przytulnej, a zarazem eleganckiej i stylowej przestrzeni, dlatego postawili na delikatne, miękkie kształty i odcienie szarości.
Zobacz półki na książki
Projekt architektoniczny domu jednorodzinnego w Klementowicach niedaleko Puław – to dzieło biura biu ...
Trwa głosowanie w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2018. Wśród nominowanych w tym roku obiektów s ...
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...
M41 to projekt wnętrza, który...
Czym jest glamour? W naszym kr...
Wspólna praca architektów z pr...
Architekci z pracowni Do Milim...
ZOBACZ WSZYSTKIEKontakt
redakcja@sztuka-architektury.pl
tel: 691 233 249, 723 443 440
ul. Górczewska 216 lok 401, 01-460 Warszawa
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz