Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Półki, które falują

 

Czas czytania: ~1 min


Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki.

 

1qtkWg9m0GqDBPlBWZ6gbJroRDvt3dIxoXssFBzKDfKX5hNbcEJqkQWpRnMo_falujace-pulki1.jpg

Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.

EnkfNxxY0w4r6P3b3cCIvCWwGJqn4lJU9KBGcM85LFs4tp82DMcl1TWIsPq8_falujace-pulki2.jpg

Projekt nowej aranżacji sklepów opracowało studio SHINE Architeture. W intencji architektów sklepowe wnętrza miały dawać użytkownikom wrażenie jasnej i przytulnej, a zarazem eleganckiej i stylowej przestrzeni, dlatego postawili na delikatne, miękkie kształty i odcienie szarości.

Zobacz półki na książki


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Projekt polskiej wystawy na Biennale Architektury w Wenecji
Projekt polskiej wystawy na Biennale Architektury w Wenecji

Międzynarodowa Wystawa Architektury, zwana potocznie Biennale Architektury w Wenecji – to najważniej ...

Webinarium Bauder: Dachy zielone Bauder elementem zrównoważonego rozwoju
Webinarium Bauder: Dachy zielone Bauder elementem zrównoważonego rozwoju

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

VELUX Archi-Vizje: Renowacje i adaptacje, czyli nowe życie budynków
VELUX Archi-Vizje: Renowacje i adaptacje, czyli nowe życie budynków

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera