Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Inteligentne lustra zintegrowane – efekt współpracy NSG Group i visualplanet™

 

Czas czytania: ~3 min


NSG Group i visualplanet™ podczas zbliżających się targów Integrated Systems Europe, wspólnie zaprezentują zintegrowane rozwiązanie przeznaczone dla szybko rozwijającego się rynku luster inteligentnych.

 

NSG Group i visualplanet™ podczas zbliżających się targów Integrated Systems Europe, wspólnie zaprezentują zintegrowane rozwiązanie przeznaczone dla szybko rozwijającego się rynku luster inteligentnych.

pJl0vdkR3nRWBGZQFC9fxytD4spfPfUizK4yeTaQlmGyzYiT4TuY30NiltAX_pilkington-mirroview-fot-nsg-group.jpg

Odwiedzający targi ISE, które odbędą się w Amsterdamie, w dniach od 7 do 10 lutego 2017 r. będą mieli możliwość przetestowania szkła refleksyjnego Pilkington MirroView™ drugiej generacji. Jest to szkło pokryte niemetalizowaną powłoką lustrzaną wykorzystywane w ekranach dotykowych połączonych z interaktywnym lustrem. Lustra interaktywne produkowane są z zastosowaniem włączonej niedawno do asortymentu firmy visualplanet™ wielofunkcyjnej folii dotykowej, pełniącej równolegle funkcję supernowoczesnego sterownika, będącej jednocześnie wiodącym rozwiązaniem w swojej klasie. Połączenie obu tych produktów gwarantuje niezwykłą dokładność ekranu dotykowego oraz jego niezrównaną wszechstronność. Szkło Pilkington MirroView™ drugiej generacji charakteryzuje się także neutralnym odwzorowaniem kolorów, co jest pożądaną właściwością w przypadku luster.

Firma visualplanet™ jest uznanym na całym świecie liderem w zakresie technologii produkcji wielkoformatowych sensorów dotykowych z centrum projektowym, badawczo - rozwojowym i produkcyjnym zlokalizowanym w Wielkiej Brytanii. Produkty typu touchfoil™ firmy visualplanet™ od 2003 roku znajdują szerokie zastosowanie wśród największych światowych producentów zajmujących się integracją systemów elektronicznych oraz specjalistów z branży. Touchfoil™ firmy visualplanet™ to przezroczysta, elastyczna folia pojemnościowa do zastosowań wielkopowierzchniowych, która aplikowana na szkło pozwala na dodanie funkcji interaktywnych.

Wielofunkcyjna folia touchfoil™ gwarantuje błyskawiczny czas reakcji na poziomie 6 ms dla szkła o grubości do 10 mm, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji obsługi dotykowej. Umożliwia ruch w czasie rzeczywistym i programowalne odrzucenie palca dzięki 40 niezależnym punktom dotyku, w zakresie rozmiaru obrazu od 15 – 55 cali. Jej trwałość, szybkość, przejrzystość, jasność, precyzja oraz ogólna wydajność osiągają najlepsze parametry w 14-letniej historii firmy visualplanet™.

Kombinacja szkła Pilkington MirroView™ drugiej generacji oraz folii touchfoil™ umożliwia dużą wszechstronność zastosowań dla szerokiej gamy ekranów dotykowych o swobodnym dostępie, inteligentnych luster przeznaczonych dla sektora detalicznego oraz do stosowania w łazienkach, sprzedaży samoobsługowej biletów, automatów do gier i kiosków.

Dane techniczne interaktywnych luster:

Lustro (szkło Pilkington MirroView™ drugiej generacji)

Czujnik (folia visualplanet™ touchfoil™)

Odbicie światła: 64%

Rozmiar obrazu: 15” – 55”

Przepuszczalność światła: 25%

Format: 16:9

Neutralne odwzorowanie kolorów

Punkty dotyku: do 40

Rozmiar: 1500 mm x 600 mm

Szybkość reakcji: 6 ms

Grubość: 6 mm

Czułość: 2-10 mm

Inne: hartowalne

Inne: przewody 10 mikronów

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 8-K390 w celu zapoznania się ze szkłem Pilkington MirroView™ drugiej generacji oraz innymi najwyższej klasy rozwiązaniami z zakresu przeszkleń.
Więcej informacji pod adresem: pilkington.com/en/digitalsignage

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 28 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2016 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,8 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 36% zrealizowano w Europie, 32% w Azji, 32% w Ameryce Północnej i Południowej.

Źródło: materiał prasowy


Podepnij swój artykuł

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Urodziny Szybu Krystyna
Urodziny Szybu Krystyna

Budowa wieży wyciągowej szybu Kaiser Wilhelm II na terenie kopalni węgla kamiennego Hohenzollern zak ...

Kultura w kasynie
Kultura w kasynie

Kasyno Kultury, placówka kulturalna działająca w Kwidzynie od końca 2023 roku mieści się w budynku o ...

E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.

Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Technologie
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera