Coś z niczego
Data dodania: 08.06.2011 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 08.06.2011 Czas czytania: ~ min
Planując aranżację nowego biura w Amsterdamie, holenderska agencja reklamowa Nothing chciała, by było ono tanie, a zarazem podkreślało filozofię firmy.
Mimo niestandardowego materiału, wnętrze jest uniwersalne, a wręcz klasyczne. Forma podąża tu za funkcją, a każdy element ma swoje przeznaczenie. Bleiswijk, który fascynuje się historią wzornictwa, często szuka inspiracji w dawnych sprzętach i formach. Dlatego w biurze pojawiły się takie elementy, jak stojące zegary, klepsydry, a nawet stolik szachowy. Rezultat jest nie tylko zaskakujący, ale przy tym ekologiczny, indywidualny i ponadczasowy.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieUrodziny Szybu Krystyna
Budowa wieży wyciągowej szybu Kaiser Wilhelm II na terenie kopalni węgla kamiennego Hohenzollern zak ...
Kultura w kasynie
Kasyno Kultury, placówka kulturalna działająca w Kwidzynie od końca 2023 roku mieści się w budynku o ...
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...