Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Czy salon pokazowy firmy, produkującej sprzęt AGD może być ciekawym dziełem architektonicznym? Może, a dowód na to znaleźć można w stolicy Chile.

 

Logo wkomponowane

Szkło i jasny beton zostały urozmaicone detalem w formowym kolorze przedsiębiorstwa – czerwonym. I tu architekt pokusił się o autorskie rozwiązania. Zawieszone nad wejściem logo firmy jest zarazem fragmentem „wychodzącej” przez szyby klatki schodowej, prowadzącej z parteru na piętro we wnętrzu pawilonu. Czerwone elementy nie tylko pojawiają się jakby niespodziewanie, ale i są integralną częścią architektury, nie zaś „doklejonymi” na siłę logotypami.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Galeria Młociny – rekreacja, nie zakupy
Galeria Młociny – rekreacja, nie zakupy

Od czasu, gdy coraz więcej zakupów robimy w internecie, stacjonarne centra handlowe musiały zacząć s ...

Webinarium Libet: Mała architektura w ogrodzie – funkcjonalne strefy z betonowych elementów
Webinarium Libet: Mała architektura w ogrodzie – funkcjonalne strefy z betonowych elementów

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Webinarium Semmelrock: Łatwe i szybkie projektowanie nawierzchni twardych w programie Vectorworks
Webinarium Semmelrock: Łatwe i szybkie projektowanie nawierzchni twardych w programie Vectorworks

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera