Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Sklep firmowy brazylijskiego projektanta mody, Alexandre Herchcovitcha, który powstał niedawno w Tokio sprawia wrażenie, jakby miał niewiele wspólnego z architekturą. Wygląda jak pomalowany flamastrem karton.

 

Budynek, którego bok ma 18m długości, a wysokość 6,5m, ma dwa oblicza. Inaczej wygląda w dzień, inaczej w nocy. Za dnia, gdy żaluzje są podniesione, przechodni widzą witryny ze strojami, które można tu kupić, ale zwracają też uwagę na znaki graficzne. W nocy żaluzje opadają i sklep zamienia się z tekturowe pudełko, na którym nikt nie dostrzeże tradycyjnych elementów architektury, jak drzwi czy okna.Dwa oblicza

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Naked House – projekt domu pracowni MAZM
Naked House – projekt domu pracowni MAZM

Naked House – projekt domu jednorodzinnego pracowni MAZM powstał dla rodziny z dziećmi. Wydawać by s ...

Unikato – lekarstwo dla miasta
Unikato – lekarstwo dla miasta

Unikato – to realizacja architektoniczna wyjątkowa z wielu powodów. Budżet tej inwestycji był ekstre ...

Projekt biurowca na rogu ulicy
Projekt biurowca na rogu ulicy

Projekt architektoniczny pięciokondygnacyjnego biurowca w centrum Częstochowy opracował zespół Danie ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera