Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Sklep firmowy brazylijskiego projektanta mody, Alexandre Herchcovitcha, który powstał niedawno w Tokio sprawia wrażenie, jakby miał niewiele wspólnego z architekturą. Wygląda jak pomalowany flamastrem karton.

 

Budynek, którego bok ma 18m długości, a wysokość 6,5m, ma dwa oblicza. Inaczej wygląda w dzień, inaczej w nocy. Za dnia, gdy żaluzje są podniesione, przechodni widzą witryny ze strojami, które można tu kupić, ale zwracają też uwagę na znaki graficzne. W nocy żaluzje opadają i sklep zamienia się z tekturowe pudełko, na którym nikt nie dostrzeże tradycyjnych elementów architektury, jak drzwi czy okna.Dwa oblicza

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Mies van der Rohe Award: polskie nominacje
Mies van der Rohe Award: polskie nominacje

EU Prize for Contemporary Architecture - Mies van der Rohe Award – to najważniejsza nagroda architek ...

Nowy obiekt architektoniczny od Art-Projekt
Nowy obiekt architektoniczny od Art-Projekt

Szkoła i przedszkole przy ul. Twardowskiego w Stargardzie – to pierwszy obiekt architektoniczny, pow ...

Rusza XI edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL - czekamy na zgłoszenia realizacji
Rusza XI edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL - czekamy na zgłoszenia realizacji

Zapraszamy do udziału w jedenastej edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL, którego celem jest wsp ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera