Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Sklep firmowy brazylijskiego projektanta mody, Alexandre Herchcovitcha, który powstał niedawno w Tokio sprawia wrażenie, jakby miał niewiele wspólnego z architekturą. Wygląda jak pomalowany flamastrem karton.

 

Dla ciekawych

„Japończycy są znacznie bardziej ciekawi i wrażliwi na nowinki niż Amerykanie czy Brazylijczycy” – mówi Arthur Casas. Dodaje też, że w Japonii sklepy mogą przyciągać ciekawą formą architektoniczną, a nie bogato „wyposażonymi” witrynami, jak w innych krajach. Dlatego to właśnie tu zdecydował się wykreować swój nietypowy projekt. Foto: Eusike Fukumochi, http://www.arthurcasas.com/en/projects/retail/tokyo

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Apartamenty Niemcewicza 17 – nowa realizacja architektoniczna JEMS
Apartamenty Niemcewicza 17 – nowa realizacja architektoniczna JEMS

Na Starej Ochocie, w otoczeniu przedwojennej zabudowy mieszkaniowej dwa lata temu powstała nowa real ...

Szkoła z betonu od Zbigniewa Maćkowa
Szkoła z betonu od Zbigniewa Maćkowa

V Liceum Ogólnokształcące we Wrocławiu – to realizacja architektoniczna warta uwagi z wielu powodów. ...

Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia
Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia

Projekt architektoniczny tego domu jednorodzinnego zdeterminowało jego położenie: na stoku skarpy, n ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera