Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Sklep firmowy brazylijskiego projektanta mody, Alexandre Herchcovitcha, który powstał niedawno w Tokio sprawia wrażenie, jakby miał niewiele wspólnego z architekturą. Wygląda jak pomalowany flamastrem karton.

 

Dla ciekawych

„Japończycy są znacznie bardziej ciekawi i wrażliwi na nowinki niż Amerykanie czy Brazylijczycy” – mówi Arthur Casas. Dodaje też, że w Japonii sklepy mogą przyciągać ciekawą formą architektoniczną, a nie bogato „wyposażonymi” witrynami, jak w innych krajach. Dlatego to właśnie tu zdecydował się wykreować swój nietypowy projekt. Foto: Eusike Fukumochi, http://www.arthurcasas.com/en/projects/retail/tokyo

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Najlepsze życzenia Świąteczne
Najlepsze życzenia Świąteczne

Radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, spędzonych w gronie najbliższych życzy redakcja wortalu ...

Projekt architektoniczny dla Bieszczad
Projekt architektoniczny dla Bieszczad

Projekt architektoniczny zespołu domków letniskowych powstał w pracowni Z3Z Architekci. Niewielkie b ...

Webinarium AHEC: Amerykańskie drewno liściaste: gatunki, odnawialność, zastosowanie w budownictwie
Webinarium AHEC: Amerykańskie drewno liściaste: gatunki, odnawialność, zastosowanie w budownictwie

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera