Symbol nowoczesności
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.
Architekci jako hasło przewodnie swojego projektu architekci przyjęli „ruch”, który określa zarówno branżę, w jakiej działa firma (transport i komunikacja), jak i upływ czasu (wyprzedzanie trendów, patrzenie w przyszłość), czy ogólnie: nowoczesność.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieBudowa Kulturoteki coraz bliżej
W warszawskiej dzielnicy Wesoła być może już niedługo powstanie wyczekany budynek łączący bibliotekę ...
Urodziny Szybu Krystyna
Budowa wieży wyciągowej szybu Kaiser Wilhelm II na terenie kopalni węgla kamiennego Hohenzollern zak ...
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...