Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Znak firmowy

Dynamiczna, rozfalowana sylwetka budynku jest oparta na kształtach znanych z logotypu samochodów, produkowanych przez koncern. Architekci rozwinęli jednak jej kształt, kreując przestrzenny, trójwymiarowy, ekspresyjny budynek – rzeźbę, a po zmierzchu także budynek-lampion, bo szklana fasada nocą intensywnie świeciła.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Budynek jako pomnik
Budynek jako pomnik

Budynek – pomnik, miejsce pamięci połączone z dziełem architektonicznym – to pomysł, który nie jest ...

Mies van der Rohe Award: polskie nominacje
Mies van der Rohe Award: polskie nominacje

EU Prize for Contemporary Architecture - Mies van der Rohe Award – to najważniejsza nagroda architek ...

Nowy obiekt architektoniczny od Art-Projekt
Nowy obiekt architektoniczny od Art-Projekt

Szkoła i przedszkole przy ul. Twardowskiego w Stargardzie – to pierwszy obiekt architektoniczny, pow ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera