Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Znak firmowy

Dynamiczna, rozfalowana sylwetka budynku jest oparta na kształtach znanych z logotypu samochodów, produkowanych przez koncern. Architekci rozwinęli jednak jej kształt, kreując przestrzenny, trójwymiarowy, ekspresyjny budynek – rzeźbę, a po zmierzchu także budynek-lampion, bo szklana fasada nocą intensywnie świeciła.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Muzeum Wyspiańskiego – wyniki konkursu architektonicznego
Muzeum Wyspiańskiego – wyniki konkursu architektonicznego

11 października 2019 roku poznaliśmy wyniki konkursu architektoniczno-urbanistycznego, dwuetapowego, ...

Webinarium Bauder: Dachy zielone Bauder elementem zrównoważonego rozwoju
Webinarium Bauder: Dachy zielone Bauder elementem zrównoważonego rozwoju

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

VELUX Archi-Vizje: Renowacje i adaptacje, czyli nowe życie budynków
VELUX Archi-Vizje: Renowacje i adaptacje, czyli nowe życie budynków

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera