Symbol nowoczesności
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.
Zalane światłem i sterylnie białe wnętrze pawilonu uzupełnia tę futurystyczną realizację. Nie tylko doskonale nadaje się do pokazów i prezentacji, ale też kojarzy się ze statkiem kosmicznym, z supernowoczesnym środkiem komunikacji. Foto: www.usdspace.com
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieNagroda Architektoniczna Prezydenta m.st. Warszawy vol. 10 - wyniki konkursu architektonicznego
To była jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu o Nagrodę Architektoniczną Prezydenta m. st. Warszaw ...
Budowa Kulturoteki coraz bliżej
W warszawskiej dzielnicy Wesoła być może już niedługo powstanie wyczekany budynek łączący bibliotekę ...
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...