Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.

 

Podświetlane logo

Projekt architektoniczny wielkiej przemiany sklepu powstał w japońskiej pracowni Aoki Jun and Associates. Elewacje kilkukondygnacyjnego, narożnego budynku pokryły płyty z lśniącego aluminium, w którym wybito otwory. Podświetlana światłem z wnętrza perforacja na ścianach sklepu układa się we wzór, nawiązujący do charakterystycznego kształtu logo marki Louis Vuitton.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Galeria Młociny – rekreacja, nie zakupy
Galeria Młociny – rekreacja, nie zakupy

Od czasu, gdy coraz więcej zakupów robimy w internecie, stacjonarne centra handlowe musiały zacząć s ...

Webinarium Libet: Mała architektura w ogrodzie – funkcjonalne strefy z betonowych elementów
Webinarium Libet: Mała architektura w ogrodzie – funkcjonalne strefy z betonowych elementów

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Webinarium Semmelrock: Łatwe i szybkie projektowanie nawierzchni twardych w programie Vectorworks
Webinarium Semmelrock: Łatwe i szybkie projektowanie nawierzchni twardych w programie Vectorworks

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera