Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Daniel Libeskind zaprojektował obiekt architektoniczny, który nie jest zwykłym budynkiem. Jest znakiem w przestrzeni, wyznaczającym wjazd na teren firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów z ceramiki. Drugą taką „rzeźbę” architektoniczną dla fabryki zaprojektował wcześniej Kengo Kuma.

 

Architektoniczna reklama

Daniel Libeskind za pomocą tego projektu pokazał, jak można połączyć czysto marketingowe przedsięwzięcie z pracą architekta. Choć celem była reklama, powstanie obiektu, dzięki któremu firma mogłaby stać się jeszcze bardziej znana, Libeskind stworzył ciekawą konstrukcję, która sama w sobie jest warta uwagi. Udowodnił tym samym, że pracując na całkowicie komercyjne zlecenie można także pokazać swój projektowy talent. Foto: http://libeskind.com

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Niezwykły dom dla gości
Niezwykły dom dla gości

Dom dla gości, jaki pracownia Studio 512 zaprojektowała w Teksasie sami autorzy projektu architekton ...

Skra – wyniki konkursu architektonicznego
Skra – wyniki konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt nowego zagospodarowania terenu sportowego Skra w Warszawie władz ...

Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 – znamy wyniki konkursu architektonicznego
Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 – znamy wyniki konkursu architektonicznego

Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 oraz Najlepsza Przestrzeń Publiczna 2018 – to dwa konku ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera