Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Daniel Libeskind zaprojektował obiekt architektoniczny, który nie jest zwykłym budynkiem. Jest znakiem w przestrzeni, wyznaczającym wjazd na teren firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów z ceramiki. Drugą taką „rzeźbę” architektoniczną dla fabryki zaprojektował wcześniej Kengo Kuma.

 

Architektoniczna reklama

Daniel Libeskind za pomocą tego projektu pokazał, jak można połączyć czysto marketingowe przedsięwzięcie z pracą architekta. Choć celem była reklama, powstanie obiektu, dzięki któremu firma mogłaby stać się jeszcze bardziej znana, Libeskind stworzył ciekawą konstrukcję, która sama w sobie jest warta uwagi. Udowodnił tym samym, że pracując na całkowicie komercyjne zlecenie można także pokazać swój projektowy talent. Foto: http://libeskind.com

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Apartamenty Niemcewicza 17 – nowa realizacja architektoniczna JEMS
Apartamenty Niemcewicza 17 – nowa realizacja architektoniczna JEMS

Na Starej Ochocie, w otoczeniu przedwojennej zabudowy mieszkaniowej dwa lata temu powstała nowa real ...

Szkoła z betonu od Zbigniewa Maćkowa
Szkoła z betonu od Zbigniewa Maćkowa

V Liceum Ogólnokształcące we Wrocławiu – to realizacja architektoniczna warta uwagi z wielu powodów. ...

Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia
Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia

Projekt architektoniczny tego domu jednorodzinnego zdeterminowało jego położenie: na stoku skarpy, n ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera