Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Daniel Libeskind zaprojektował obiekt architektoniczny, który nie jest zwykłym budynkiem. Jest znakiem w przestrzeni, wyznaczającym wjazd na teren firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów z ceramiki. Drugą taką „rzeźbę” architektoniczną dla fabryki zaprojektował wcześniej Kengo Kuma.

 

Architektoniczna reklama

Daniel Libeskind za pomocą tego projektu pokazał, jak można połączyć czysto marketingowe przedsięwzięcie z pracą architekta. Choć celem była reklama, powstanie obiektu, dzięki któremu firma mogłaby stać się jeszcze bardziej znana, Libeskind stworzył ciekawą konstrukcję, która sama w sobie jest warta uwagi. Udowodnił tym samym, że pracując na całkowicie komercyjne zlecenie można także pokazać swój projektowy talent. Foto: http://libeskind.com

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Projekt domu atrialnego pracowni maxberg
Projekt domu atrialnego pracowni maxberg

Projekt architektoniczny domu atrialnego, położonego na dużej działce z dostępem do jeziora i lasu o ...

Webinarium Dimplex: Pompy ciepła w praktyce. Studium przypadku cz.2 - budownictwo jednorodzinne
Webinarium Dimplex: Pompy ciepła w praktyce. Studium przypadku cz.2 - budownictwo jednorodzinne

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Webinarium Saint-Gobain: Villa Metro jako przykład zrównoważonego projektowania
Webinarium Saint-Gobain: Villa Metro jako przykład zrównoważonego projektowania

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera