Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Korona Daniela Libeskinda

 

Czas czytania: ~ min


Daniel Libeskind zaprojektował obiekt architektoniczny, który nie jest zwykłym budynkiem. Jest znakiem w przestrzeni, wyznaczającym wjazd na teren firmy, zajmującej się produkcją i sprzedażą wyrobów z ceramiki. Drugą taką „rzeźbę” architektoniczną dla fabryki zaprojektował wcześniej Kengo Kuma.

 

Architektoniczna reklama

Daniel Libeskind za pomocą tego projektu pokazał, jak można połączyć czysto marketingowe przedsięwzięcie z pracą architekta. Choć celem była reklama, powstanie obiektu, dzięki któremu firma mogłaby stać się jeszcze bardziej znana, Libeskind stworzył ciekawą konstrukcję, która sama w sobie jest warta uwagi. Udowodnił tym samym, że pracując na całkowicie komercyjne zlecenie można także pokazać swój projektowy talent. Foto: http://libeskind.com

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Architektura dla kultury ludowej
Architektura dla kultury ludowej

Centrum Folkloru Województwa Łódzkiego w Sieradzu – to nowa placówka kultury, powołana przez samorzą ...

Kultura w kasynie
Kultura w kasynie

Kasyno Kultury, placówka kulturalna działająca w Kwidzynie od końca 2023 roku mieści się w budynku o ...

E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.

Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera