Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Pracownia AAdesign opracowała wizję biurowca w Teheranie. Budynek jest bardzo duży – mieści 4 tysięcy pracowników – projektanci chcieli jednak uniknąć wielkiej sakli oraz poczucia monotonii. Ważne było też to, żeby w bryle budowli pojawiało się szkło – biurowiec jest siedzibą firmy je produkującej.

 

Trochę reklama

Szklany biurowiec ma więc w tym wypadku zupełnie inny sens: szkło na elewacjach budynku pojawiło się nie tylko ze względów praktycznych, ale i jako swoista reklama zajmującej budynek firmy. To dlatego właśnie architekci zamienili fasadę budynku w wielobarwną mozaikę ze szklanych paneli – kolorowa płaszczyzna stała się znakiem rozpoznawczym budynku.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017
Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017 zostały właśnie docenione. Po raz drug ...

Niezwykły dom dla gości
Niezwykły dom dla gości

Dom dla gości, jaki pracownia Studio 512 zaprojektowała w Teksasie sami autorzy projektu architekton ...

Skra – wyniki konkursu architektonicznego
Skra – wyniki konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt nowego zagospodarowania terenu sportowego Skra w Warszawie władz ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera