Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Centrum handlowe nie musi być prostopadłościanem, oklejonym reklamowymi banerami sieci handlowych. Udowodnili to projektanci z biura Arhis Arhitekti, autorzy budynku w miejscowości Salacgriva na Łotwie.

 

Wartość dodana

Centrum handlowe otrzymało oryginalną formę, ponieważ według architektów w tym miejscu była ona uzasadniona. Dynamiczną sylwetkę gmachu określili mianem „wartości dodanej”, oryginalny kształt budynku powinien podnieść walory nie tylko samego centrum handlowego, ale i okolicy. Tak się też stało – w ciągu trzech lat od wybudowania sąsiedztwo centrum handlowego ożywiło się, okolica stała się bardziej ruchliwa, rozwinęła się.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 – znamy wyniki konkursu architektonicznego
Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 – znamy wyniki konkursu architektonicznego

Architektura Roku Województwa Śląskiego 2018 oraz Najlepsza Przestrzeń Publiczna 2018 – to dwa konku ...

Horizone Studio projektuje w Krakowie
Horizone Studio projektuje w Krakowie

Horizone Studio jest odpowiedzialne za projekt architektoniczny zespołu sześciu domów jednorodzinnyc ...

Filharmonia w Jekaterynburgu nowy projekt architektoniczny od Zahy Hadid
Filharmonia w Jekaterynburgu nowy projekt architektoniczny od Zahy Hadid

Filharmonia w Jekaterynburgu – to jeden z nowszych projektów architektonicznych pracowni Zahy Hadid, ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera