Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Centrum handlowe nie musi być prostopadłościanem, oklejonym reklamowymi banerami sieci handlowych. Udowodnili to projektanci z biura Arhis Arhitekti, autorzy budynku w miejscowości Salacgriva na Łotwie.

 

Wartość dodana

Centrum handlowe otrzymało oryginalną formę, ponieważ według architektów w tym miejscu była ona uzasadniona. Dynamiczną sylwetkę gmachu określili mianem „wartości dodanej”, oryginalny kształt budynku powinien podnieść walory nie tylko samego centrum handlowego, ale i okolicy. Tak się też stało – w ciągu trzech lat od wybudowania sąsiedztwo centrum handlowego ożywiło się, okolica stała się bardziej ruchliwa, rozwinęła się.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Niezwykły projekt wśród biurowców
Niezwykły projekt wśród biurowców

Kilka tygodni temu została podpisana umowa na realizację projektu architektonicznego amfiteatru, któ ...

Nowa cegła klinkierowa w ofercie marki Röben
Nowa cegła klinkierowa w ofercie marki Röben

W odpowiedzi na rosnące oczekiwania architektów i inwestorów, którzy poszukują do swoich projektów u ...

Kuryłowicz&Associates w finale ważnego konkursu architektonicznego
Kuryłowicz&Associates w finale ważnego konkursu architektonicznego

Znana polska pracownia Kuryłowicz&Associates znalazła się w finale międzynarodowego, prestiżowego ko ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera