Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Centrum handlowe nie musi być prostopadłościanem, oklejonym reklamowymi banerami sieci handlowych. Udowodnili to projektanci z biura Arhis Arhitekti, autorzy budynku w miejscowości Salacgriva na Łotwie.

 

Wartość dodana

Centrum handlowe otrzymało oryginalną formę, ponieważ według architektów w tym miejscu była ona uzasadniona. Dynamiczną sylwetkę gmachu określili mianem „wartości dodanej”, oryginalny kształt budynku powinien podnieść walory nie tylko samego centrum handlowego, ale i okolicy. Tak się też stało – w ciągu trzech lat od wybudowania sąsiedztwo centrum handlowego ożywiło się, okolica stała się bardziej ruchliwa, rozwinęła się.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia
Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia

Projekt architektoniczny tego domu jednorodzinnego zdeterminowało jego położenie: na stoku skarpy, n ...

Budynek jako pomnik
Budynek jako pomnik

Budynek – pomnik, miejsce pamięci połączone z dziełem architektonicznym – to pomysł, który nie jest ...

Mies van der Rohe Award: polskie nominacje
Mies van der Rohe Award: polskie nominacje

EU Prize for Contemporary Architecture - Mies van der Rohe Award – to najważniejsza nagroda architek ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera