Centrum handlowe nie musi być nudne
Data dodania: 22.11.2016 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 22.11.2016 Czas czytania: ~ min
Centrum handlowe nie musi być prostopadłościanem, oklejonym reklamowymi banerami sieci handlowych. Udowodnili to projektanci z biura Arhis Arhitekti, autorzy budynku w miejscowości Salacgriva na Łotwie.
Centrum handlowe otrzymało oryginalną formę, ponieważ według architektów w tym miejscu była ona uzasadniona. Dynamiczną sylwetkę gmachu określili mianem „wartości dodanej”, oryginalny kształt budynku powinien podnieść walory nie tylko samego centrum handlowego, ale i okolicy. Tak się też stało – w ciągu trzech lat od wybudowania sąsiedztwo centrum handlowego ożywiło się, okolica stała się bardziej ruchliwa, rozwinęła się.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieNagroda Architektoniczna Prezydenta m.st. Warszawy vol. 10 - wyniki konkursu architektonicznego
To była jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu o Nagrodę Architektoniczną Prezydenta m. st. Warszaw ...
Budowa Kulturoteki coraz bliżej
W warszawskiej dzielnicy Wesoła być może już niedługo powstanie wyczekany budynek łączący bibliotekę ...
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...