Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Betonowy wizerunek

 

Czas czytania: ~1 min


Sklep marki Aesop w Londynie

 

2X2m5DatbGputZq3QTvj9WvpFC2QE0RJmdTDDEcF2dzYijOhjrctoUpaGZgc_aesop-w-londynie-1.jpg

Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.

Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.

mYcMDc9IonXkad2y4UDEgPcPOsA8hELuvra1868mt5DRLIEoe6A0GJAff1aU_aesop-w-londynie-2.jpg

Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.

Zobacz projekty wnętrz


Podepnij swój artykuł

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Prima Aprilis na spacer
Prima Aprilis na spacer

Wielkanoc – to ważne święta, ale i czas odpoczynku, rodzinnych spacerów i wycieczek. W tym roku drug ...

Konferencja Kolor w architekturze
Konferencja Kolor w architekturze

W ostatnich latach kolor stał się bardziej popularny. Po inspirowanej modernizmem modzie na biel i m ...

Zagłosuj w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2023. Wybierz najlepszą realizację architektoniczną minionego roku.
Zagłosuj w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2023. Wybierz najlepszą realizację architektoniczną minionego roku.

Weź udział w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2023 i oddaj swój głos na najlepszą realizację arch ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Świat
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera