Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Betonowy wizerunek

 

Czas czytania: ~1 min


Sklep marki Aesop w Londynie

 

2X2m5DatbGputZq3QTvj9WvpFC2QE0RJmdTDDEcF2dzYijOhjrctoUpaGZgc_aesop-w-londynie-1.jpg

Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.

Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.

mYcMDc9IonXkad2y4UDEgPcPOsA8hELuvra1868mt5DRLIEoe6A0GJAff1aU_aesop-w-londynie-2.jpg

Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.

Zobacz projekty wnętrz


Podepnij swój artykuł

tagi

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017
Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017 zostały właśnie docenione. Po raz drug ...

Niezwykły dom dla gości
Niezwykły dom dla gości

Dom dla gości, jaki pracownia Studio 512 zaprojektowała w Teksasie sami autorzy projektu architekton ...

Skra – wyniki konkursu architektonicznego
Skra – wyniki konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt nowego zagospodarowania terenu sportowego Skra w Warszawie władz ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera