Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Konkurs na elewację pawilonów handlowo-usługowych na terenie SBM Ruda w Warszawie 07.03.18

 

Czas czytania: ~1 min


Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na opracowanie koncepcji wyglądu elewacji pawilonów handlowo-usługowych na terenie SBM Ruda w Warszawie.

 

lxO9uXLwjIpnbqWf1EZTuI1xw4uQQ753FLl9TeYCmcB7H1VrtlmcdTf3avfJ_0975130dad5fad5b757439de3a897ec3jpg.jpg

Organizator konkursu
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „RUDA”

 

Cel konkursu

Celem konkursu jest polepszenie estetyki obecnie istniejącej zabudowy (ponad 30 pawilonów handlowo-usługowych) i stworzenie koncepcji ich spójnego wyglądu. Większość z obecnie istniejących pawilonów powstała około 30 lat temu, prowadzona jest w nich działalność o różnym profilu. Usytuowane są na terenie osiedlowego centrum handlowego przy ul. Klaudyny.

 

Zadanie konkursu

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu koncepcji wyglądu elewacji pawilonów handlowo-usługowych na terenie SBM Ruda w Warszawie. Uczestnicy konkursu mają za zadanie sporządzić minimum trzy wizualizacje komputerowe przedstawiające wygląd elewacji pawilonów.

 

Terminy

Zgłaszenie prac – 07.03.2018 , godz. 12:00

Informacja o zwycięzcach konkursu opublikowana do dnia 22 marca 2018 r

Komisja konkursowa dokona wyboru zwycięskiej pracy do dnia 21 marca 2018 r.

 

Nagroda

Nagroda główna – 3000 zł brutto

 

Strona konkursu

Podepnij swój artykuł

tagi

Konkursy Architektoniczne

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017
Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017

Najlepsze realizacje architektoniczne Gdańska lat 2016 – 2017 zostały właśnie docenione. Po raz drug ...

Niezwykły dom dla gości
Niezwykły dom dla gości

Dom dla gości, jaki pracownia Studio 512 zaprojektowała w Teksasie sami autorzy projektu architekton ...

Skra – wyniki konkursu architektonicznego
Skra – wyniki konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt nowego zagospodarowania terenu sportowego Skra w Warszawie władz ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera