Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Konkurs na elewację pawilonów handlowo-usługowych na terenie SBM Ruda w Warszawie 07.03.18

 

Czas czytania: ~1 min


Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na opracowanie koncepcji wyglądu elewacji pawilonów handlowo-usługowych na terenie SBM Ruda w Warszawie.

 

lxO9uXLwjIpnbqWf1EZTuI1xw4uQQ753FLl9TeYCmcB7H1VrtlmcdTf3avfJ_0975130dad5fad5b757439de3a897ec3jpg.jpg

Organizator konkursu
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „RUDA”

 

Cel konkursu

Celem konkursu jest polepszenie estetyki obecnie istniejącej zabudowy (ponad 30 pawilonów handlowo-usługowych) i stworzenie koncepcji ich spójnego wyglądu. Większość z obecnie istniejących pawilonów powstała około 30 lat temu, prowadzona jest w nich działalność o różnym profilu. Usytuowane są na terenie osiedlowego centrum handlowego przy ul. Klaudyny.

 

Zadanie konkursu

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu koncepcji wyglądu elewacji pawilonów handlowo-usługowych na terenie SBM Ruda w Warszawie. Uczestnicy konkursu mają za zadanie sporządzić minimum trzy wizualizacje komputerowe przedstawiające wygląd elewacji pawilonów.

 

Terminy

Zgłaszenie prac – 07.03.2018 , godz. 12:00

Informacja o zwycięzcach konkursu opublikowana do dnia 22 marca 2018 r

Komisja konkursowa dokona wyboru zwycięskiej pracy do dnia 21 marca 2018 r.

 

Nagroda

Nagroda główna – 3000 zł brutto

 

Strona konkursu

Podepnij swój artykuł

tagi

Konkursy Architektoniczne

Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia
Dom jednorodzinny JRV2 z drewna i betonu ze studia de.materia

Projekt architektoniczny tego domu jednorodzinnego zdeterminowało jego położenie: na stoku skarpy, n ...

Budynek jako pomnik
Budynek jako pomnik

Budynek – pomnik, miejsce pamięci połączone z dziełem architektonicznym – to pomysł, który nie jest ...

Mies van der Rohe Award: polskie nominacje
Mies van der Rohe Award: polskie nominacje

EU Prize for Contemporary Architecture - Mies van der Rohe Award – to najważniejsza nagroda architek ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera