Fotel biurowy SITI - szósta ikona SITAG
Data dodania: 09.02.2015 Czas czytania: ~ 3 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 09.02.2015 Czas czytania: ~ 3 min
Fotel biurowy SITI został zaprojektowany przez Andrzeja Dobosza dla firmy Sitag
Życie korytarzowe w biurach rządzi się swoimi żelaznymi prawami. Jego mistrzowie łączą w sobie delikatność z odwagą, atrakcyjny magnetyzm z gładkością niezobowiązujących small toków oraz figlarną lekkość dowcipu z towarzyską grą w berka. Poznajcie kusicielski blask fotela biurowego SITI - szóstej ikony SITAG.
Być w centrum uwagi, błyszczeć w wianuszku zafascynowanych słuchaczy spijających każde słowo z ust bohatera - to ambrozja duszy lwa towarzyskiego, potwierdzenie siły oddziaływania i społecznej atrakcyjności jego komunikatu. Dla popkulturowego narkomana liczą się bowiem tylko otaczające go satelity, a w tej grze najbardziej cenna jest alchemiczna umiejętność odgadywania gustów publiki.
Popkulturowy duch najbardziej odczuwalny jest dzisiaj w świecie Internetu i mediów społecznościowych. Sukces lub upadek wielu start upów zależy od tego, czy ich twórcy byli w stanie przewidzieć preferencje i zachowania użytkowników, a sztuka badania tzw. usability projektów informatycznych jest dzisiaj abecadłem każdego mistrza kodowania.
W świecie architektury popkulturowe wartości reprezentują budynki ikoniczne. Skupiają na sobie zainteresowanie publiczności i stają się symbolami miast, a nawet krajów. Silnym gestem definiują przestrzeń wokół narzucając jej swój język i styl. Prawdziwym wzorcem takiego obiektu jest Opera w Sydney, która stała się nie tylko symbolem miasta, ale nawet całej Australii.
Fotel biurowy SITI jest dedykowany do tzw. miękkich przestrzeni spotkań i konferencji. Ma pełnić swoją rolę tam, gdzie odbywają się nieformalne spotkania oraz rozmowy, w świecie small toków, małych gier towarzyskich oraz biznesowych. Jego lekka, prosta, popartowa forma zachęca do komunikacji i nawiązywania kontaktów, a patrzenie na pięknie zaokrąglony kształt jest prawdziwą przyjemnością dla zmęczonego długimi negocjacjami lub szkoleniami oka.
Grafika fotela biurowego SITI: projekt Andrzej Dobosz (2015), format: 70x70cm
Kolaż Andrzeja Dobosza pokazuje inspiracje, które leżały u podstaw projektu Anny Vonhausen. Grafika jest zdominowana przez wyrazistą kolorystykę oraz symbole kultury popularnej, jak puszka Campbell Andy Warhola czy też element aktu. Na ilustracji widać też żagle opery w Sydney, fragment rzeźby Alexandra Archipenko oraz armwrestling jako symbol przemocy symbolicznej obecnej w każdej kulturze popularnej.
Fotel biurowy SITI, producent SITAG Formy Siedzenia
SITI to zestaw puf i stolików, który powstał po to, aby wypełnić tzw. “miękkie”, nieformalne przestrzenie spotkań, szkoleń i przestrzeni publicznych. Autorką projektu fotela jest Anna Vonhausen, dyrektor Kreatywny firmy SITAG. Fotel biurowy SITI przyciąga wzrok i skupia na sobie uwagę. Dzięki bogatej gamie kolorystycznej przestrzenne rzeźby foteli stają się silnym znakiem we wnętrzu. Para spinaczy ukryta w wąskich kieszeniach fotela biurowego SITI pozwala na szybkie i łatwe łączenie puf dzięki czemu możliwe jest tworzenie zmiennych układów aranżacyjnych. Wzmocniona kieszeń w płaszczyźnie bocznej foteli oferuje miejsce do przechowywania prasy w poczekalniach, klubach i innych miejscach spotkań.
Fotel biurowy Reality - pierwsza ikona Sitag
Fotel biurowy EL 100 - druga ikona Sitag
Fotel biurowy G02 - trzecia ikona Sitag
Ażurowy fotel biurowy - czwarta ikona SITAG
Fotel biurowy WOODI - piąta ikona SITAG
O projekcie "Forma to diagram sił. Ikony SITAG":
Projekt „Ikony SITAG” to cykl dziewięciu grafik Andrzeja Dobosza, inspirowanych najbardziej charakterystycznymi i znanymi modelami foteli marki SITAG. Pretekstem do jego powstania jest obchodzony w tym roku jubileusz 20-lecia naszej firmy. To dobry moment, aby podsumować dotychczasową działalność w dość przewrotny sposób, opracowując coś w rodzaju biografii naszej marki w kontekście emocjonalnym. Chcemy tym samym rozpocząć dyskusję o designie, o jego istocie, znaczeniu, o przyszłości, sile biznesowej oraz o innowacyjności - mówi Anna Vonhausen, Dyrektor Kreatywny SITAG Formy Siedzenia
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Projekt "Dom w Katowicach I" autorstwa pracowni DD Architekci to przykład połączenia minimalistyczne ...
Zakończyła się budowa deweloperskiego budynku mieszkalnego na rogu ulic Zachodniej i Więckowskiego w ...
Społeczeństwo polskie należy do grupy najszybciej starzejących się społeczeństw europejskich, zajmu ...
Już 10 maja zostanie oficjalni...
W bezpośrednim sąsiedztwie bar...
Znamy wyniki głosowania intern...
Architektura czasów PRL wzbudz...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz