Projekt wnętrza sklepu z okularami - podział na strefy
Data dodania: 29.10.2013 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 29.10.2013 Czas czytania: ~1 min
Wnętrze sklepu
Pracownia Aigner Architecture jest autorem wnętrza ogromnego sklepu marki Freudenhaus, która zajmuje się sprzedażą okularów i oferuje różne rodzaje opraw. Architekci zdecydowali się na bardzo wyraźny podział przestrzeni na strefy.
Sklep w zlokalizowany w Monachium zajmuje powierzchnię 2500 m² i jest podzielony na trzy części. Pierwsza z nich, która ukazuje się oczom klienta zaraz po wejściu, jest bardzo prosta i jasna. Zwraca uwagę intensywnym żółtym kolorem, który stanowi tło dla dla recepcji i siedzisk naprzeciw białej ściany eksponującej eleganckie okulary.
Druga strefa reprezentuje styl sportowy. W tym wypadku okulary są pokazane na białych walcach, które wyraźnie odcinają się od czarnej podłogi i ścian.
Zobacz sklep z okularami
To była już ósma edycja konkursu, w którym nowo powstałe warszawskie budynki rywalizują ze sobą o mi ...
Współczesny świat nie jest łatwym miejscem do życia. Wszechobecny pośpiech i presja, życie w zatłocz ...
Zmiany klimatyczne powodują niekorzystne skutki w mieście. Wyspy ciepła, gwałtowne opady, susza klim ...
Wybór materaca na łóżko to nie...
Styl nowoczesny jest jednym z...
Lustra podświetlane diodami LE...
Nie wszyscy wiedzą, że ceramik...
ZOBACZ WSZYSTKIEKontakt
redakcja@sztuka-architektury.pl
tel: 691 233 249, 723 443 440
ul. Górczewska 216 lok 401, 01-460 Warszawa
Opinie
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz