Projekt wnętrza sklepu z okularami - podział na strefy
Data dodania: 29.10.2013 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 29.10.2013 Czas czytania: ~ 1 min
Wnętrze sklepu
Pracownia Aigner Architecture jest autorem wnętrza ogromnego sklepu marki Freudenhaus, która zajmuje się sprzedażą okularów i oferuje różne rodzaje opraw. Architekci zdecydowali się na bardzo wyraźny podział przestrzeni na strefy.
Sklep w zlokalizowany w Monachium zajmuje powierzchnię 2500 m² i jest podzielony na trzy części. Pierwsza z nich, która ukazuje się oczom klienta zaraz po wejściu, jest bardzo prosta i jasna. Zwraca uwagę intensywnym żółtym kolorem, który stanowi tło dla dla recepcji i siedzisk naprzeciw białej ściany eksponującej eleganckie okulary.
Druga strefa reprezentuje styl sportowy. W tym wypadku okulary są pokazane na białych walcach, które wyraźnie odcinają się od czarnej podłogi i ścian.
Zobacz sklep z okularami
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Jeszcze w tym roku rozpocznie działanie nowy dworzec Łódź Kaliska, zbudowany w miejscu rozebranego b ...
Wiele polskich miast już od wielu lat wdraża rozwiązania z zakresu zielonej i błękitnej infrastruktu ...
Warszawa odzyskała teren sportowo-rekreacyjny. Właśnie zakończył się pierwszy etap remontu od lat zd ...
Czyste okna stanowią wizytówkę...
Szklane powierzchnie w kuchni...
Chcąc w pełni cieszyć się właś...
Wybór materaca to jedna z najw...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz