Projekt wnętrza sklepu z okularami - podział na strefy
Data dodania: 29.10.2013 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 29.10.2013 Czas czytania: ~ 1 min
Wnętrze sklepu
Pracownia Aigner Architecture jest autorem wnętrza ogromnego sklepu marki Freudenhaus, która zajmuje się sprzedażą okularów i oferuje różne rodzaje opraw. Architekci zdecydowali się na bardzo wyraźny podział przestrzeni na strefy.
Sklep w zlokalizowany w Monachium zajmuje powierzchnię 2500 m² i jest podzielony na trzy części. Pierwsza z nich, która ukazuje się oczom klienta zaraz po wejściu, jest bardzo prosta i jasna. Zwraca uwagę intensywnym żółtym kolorem, który stanowi tło dla dla recepcji i siedzisk naprzeciw białej ściany eksponującej eleganckie okulary.
Druga strefa reprezentuje styl sportowy. W tym wypadku okulary są pokazane na białych walcach, które wyraźnie odcinają się od czarnej podłogi i ścian.
Zobacz sklep z okularami
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Kilka dni temu papież Franciszek zaaprobował dekret o heroiczności cnót hiszpańskiego architekta Ant ...
Znamy wyniki głosowania internautów w ramach siedemnastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. ...
Na chwilę przed wielkanocnymi podróżami świątecznymi prezentujemy kolejne dwa budynki dworcowe, któr ...
Chcąc w pełni cieszyć się właś...
Wybór materaca to jedna z najw...
Jeśli marzysz o odświeżeniu sy...
Meble dębowe to synonim klasy,...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz