Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Dobry design w Berlinie

 

Czas czytania: ~1 min


Płytki na ścianie

 

Rw7dm08tT6v44B4UXgfI3GrN1lYUEpzMOEiiy8pFs8JAVHLqvHWbrlZTpXkR_bashhpp1.jpg

Studio Weiss-Heiten z Berlina zaprojektowało wnętrze pierwszego w Niemczech sklepu marki Aesop, której sklepiki znane są na całym świecie z dobrego designu.

Berliński sklepik - Aesop Mitte - wyróżnia się nieco estetycznie z uwagi na użycie odważnych szmaragdowych betonowych płytek na ścianach, podłodze i innych powierzchniach (np. froncie lady).

CncqhSV9DCgzHNwLMLwamNUsFHq507mG6WIJyqW3NFpSTro2IOwxOlFqeSFA_bashhpp2.jpg

Według projektantów aranżacja wnętrza miała pogodzić przemysłową historię Berlina z tradycjami Bauhausu. Płytki w rożnych odcieniach zieleni są wykonane ręcznie. Dzięki temu wnętrze uzyskało niepowtarzalny klimat łączący w sobie industrialne i historyczne skojarzenia.

Zobacz wnętrze sklepu
Zobacz Aesop w Paryżu


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

BIN House - architektura jednorodzinna na warszawskich Zawadach
BIN House - architektura jednorodzinna na warszawskich Zawadach

BIN House to dom na warszawskich Zawadach, który powstał z myślą o czteroosobowej rodzinie z wyraźny ...

Konferencja Medycyna w architekturze. Nowe trendy w projektowaniu szpitali i obiektów medycznych.
Konferencja Medycyna w architekturze. Nowe trendy w projektowaniu szpitali i obiektów medycznych.

W epoce koncepcji Medycyny opartej na wartościach (Value Based Healthcare VBC) zainicjowanej przez h ...

E-konferencja: Architektura o niskim śladzie węglowym. II edycja.
E-konferencja: Architektura o niskim śladzie węglowym. II edycja.

Dewzrost to pojęcie, które od dawna już definiuje myślenie, którego celem jest alternatywne ukierunk ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Wnętrza
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera