Architektura wnętrz - pół publiczna przestrzeń
Data dodania: 27.01.2014 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 27.01.2014 Czas czytania: ~ 1 min
Projekty wnętrz, przestrzeń w szkole
Ledina to jedno z najstarszych gimnazjów w Słoweńskiej Ljubljanie, działające od ponad 144 lat. Projektanci z pracowni SVET VMES Jure Hrovat, zaproponowali nowe rozwiązanie przestrzeni wspólnej, w miejscu nieużywanego holu.
Szkoła wybudowana została na planie litery „U”. W założeniu do wnętrza prowadziły dwa osobne wejścia: dla dziewcząt i chłopców, jednak od dłuższego czasu to drugie jest nieużywane. Projektantom i władzom szkoły zależało na tym, aby utworzyć nową „pół publiczną” przestrzeń do spędzania wolnego czasu przez uczniów – zarówno przed, w trakcie i po zajęciach.
Całość projektu opiera się na połączeniu dotąd twardej i rozbitej przestrzeni holu, za pomocą falistych pasm miękkiego materiału, co w efekcie daje jedną spójną i przytulną przestrzeń. Nowo powstała dynamiczna przestrzeń to wynik zastosowania jaskrawego koloru oraz niejednorodnych wzorów i kształtów na ścianach.
Zobacz przestrzeń wspólną
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Kilka dni temu papież Franciszek zaaprobował dekret o heroiczności cnót hiszpańskiego architekta Ant ...
Znamy wyniki głosowania internautów w ramach siedemnastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. ...
Na chwilę przed wielkanocnymi podróżami świątecznymi prezentujemy kolejne dwa budynki dworcowe, któr ...
Chcąc w pełni cieszyć się właś...
Wybór materaca to jedna z najw...
Jeśli marzysz o odświeżeniu sy...
Meble dębowe to synonim klasy,...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz