Architektura wnętrz - pół publiczna przestrzeń
Data dodania: 27.01.2014 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 27.01.2014 Czas czytania: ~1 min
Projekty wnętrz, przestrzeń w szkole
Ledina to jedno z najstarszych gimnazjów w Słoweńskiej Ljubljanie, działające od ponad 144 lat. Projektanci z pracowni SVET VMES Jure Hrovat, zaproponowali nowe rozwiązanie przestrzeni wspólnej, w miejscu nieużywanego holu.
Szkoła wybudowana została na planie litery „U”. W założeniu do wnętrza prowadziły dwa osobne wejścia: dla dziewcząt i chłopców, jednak od dłuższego czasu to drugie jest nieużywane. Projektantom i władzom szkoły zależało na tym, aby utworzyć nową „pół publiczną” przestrzeń do spędzania wolnego czasu przez uczniów – zarówno przed, w trakcie i po zajęciach.
Całość projektu opiera się na połączeniu dotąd twardej i rozbitej przestrzeni holu, za pomocą falistych pasm miękkiego materiału, co w efekcie daje jedną spójną i przytulną przestrzeń. Nowo powstała dynamiczna przestrzeń to wynik zastosowania jaskrawego koloru oraz niejednorodnych wzorów i kształtów na ścianach.
Zobacz przestrzeń wspólną
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
High House to wynik gruntownej renowacji pięciometrowej szerokości miejskiej szeregówki na przedmieś ...
W epoce koncepcji Medycyny opartej na wartościach (Value Based Healthcare VBC) zainicjowanej przez h ...
Dewzrost to pojęcie, które od dawna już definiuje myślenie, którego celem jest alternatywne ukierunk ...
Schody, które często są postrz...
Odkryj wyjątkowość kolekcji pł...
Urządzając swoje mieszkanie, w...
Tapety na ścianę są jednym z p...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz