Meble w nowej oprawie
Data dodania: 30.09.2014 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 30.09.2014 Czas czytania: ~ 1 min
Rebranding marki meblarskiej
Odpowiednia prezentacja projektów czy produktów to podstawa dobrej renomy firmy. Oto dobry przykład rebrandingu hiszpańskiego producenta mebli drewnianych Missana. Agencja kreatywna Masquespacio zadbała o nowy wizerunek firmy, ukazując ich produkty w zupełnie innym świetle.
Zadaniem agencji była opieka artystyczna nad stworzeniem nowego katalogu produktów z kolekcji “The Twenties”. Z okazji dwudziestolecia istnienia marki, najpopularniejsze modele Missana zostały zebrane I przedstawione w zupełnie nowej odsłonie.
Sesja zdjęciowa skupia się przede wszystkim na kolorach i fakturze mebli. Każda prezentowana sofa czy fotel, zostały przedstawione na korzystnym tle. Zastosowano scenografię gładką i kolorową, opisującą modele proste i minimalistyczne, jak i wzorzyste dodatki, które nawiązują do wzorów na tkaninie obić mebli.
Zobacz meble do salonu
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
30 czerwca 2025 roku w siedzibie Muzeum Nowej Huty odbyło się uroczyste podpisanie umowy na moderniz ...
„Projekt (…) na Wyspie Sobieszewskiej oparty jest na idei harmonii z miejscem, a nie jego przekształ ...
Zakończyła się budowa kompleksu mieszkaniowego Sienkiewicza Résidence we Wrocławiu. Położony w pobli ...
Barbie i HEWI – dwie marki, kt...
Współczesne pojmowanie luksusu...
Czyste okna stanowią wizytówkę...
Szklane powierzchnie w kuchni...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz