Jak połączyć we wnętrzu tradycję i nowoczesność? - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Jak połączyć we wnętrzu tradycję i nowoczesność?

 

Czas czytania: ~1 min


Butik w Londynie – tradycja i nowoczesność

 

f2z7r9XIcSHLbiBBR46KZrkMlGZGaA2QMXnjUgJVRUJLZrhkJy1Ut6dES6oo_tokujin-yoshioka1.jpg

Aranżacja wnętrza butiku ma odzwierciedlać filozofię marki. ISSEY MIYAKE London flagship store zaprojektowany przez Tokujin Yoshioka to połączenie tradycyjnej ręcznej roboty z nowoczesnymi technologiami.

Według projektanta wnętrz każdy z nas chętnie przywiązuje się dwóch rodzajów czasu – niektórzy do czasu przeszłego poprzez przywiązanie do tradycji i wspomnienia, a inni do nieznanej przyszłości, która niesie ze sobą jeszcze wiele niespodzianek.

2CLjsLLoHvYJYyvxSzRjM9DdAuQv2ilqI3iW2c2kOHZsUjN9noyhMuP5StvF_tokujin-yoshioka2.jpg

Ubrania marki ISSEY MIYAKE są wykonywane ręcznie, ale częściowo wykorzystuje się do nich najnowsze technologie. Podobnie zaaranżowano wnętrze butiku – ściany są pokryte nierównym tynkiem, który z pewnością jest dziełem ludzkich rąk. Ta powierzchnia została zestawiona z gładkimi powierzchniami barwionego aluminium.

Zobacz aranżacje wnętrz


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Nowe życie zabytkowego budynku
Nowe życie zabytkowego budynku

Pracownia Tadeusza Lemańskiego jest odpowiedzialna za projekt architektoniczny rozbudowy i nadbudowy ...

Nowy Werdon w Rudzie Śląskiej - prezentacja obiektu
Nowy Werdon w Rudzie Śląskiej - prezentacja obiektu

Nowy Werdon to dość nietypowy obiekt mieszkalny, w którym zastosowano eksperymentalne połączenie „lo ...

Webinarium Schüco: Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje
Webinarium Schüco: Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje

Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje to temat webinarium architektonicznego firmy Schüco, k ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Wnętrza
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera