Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Jak połączyć we wnętrzu tradycję i nowoczesność?

 

Czas czytania: ~1 min


Butik w Londynie – tradycja i nowoczesność

 

f2z7r9XIcSHLbiBBR46KZrkMlGZGaA2QMXnjUgJVRUJLZrhkJy1Ut6dES6oo_tokujin-yoshioka1.jpg

Aranżacja wnętrza butiku ma odzwierciedlać filozofię marki. ISSEY MIYAKE London flagship store zaprojektowany przez Tokujin Yoshioka to połączenie tradycyjnej ręcznej roboty z nowoczesnymi technologiami.

Według projektanta wnętrz każdy z nas chętnie przywiązuje się dwóch rodzajów czasu – niektórzy do czasu przeszłego poprzez przywiązanie do tradycji i wspomnienia, a inni do nieznanej przyszłości, która niesie ze sobą jeszcze wiele niespodzianek.

2CLjsLLoHvYJYyvxSzRjM9DdAuQv2ilqI3iW2c2kOHZsUjN9noyhMuP5StvF_tokujin-yoshioka2.jpg

Ubrania marki ISSEY MIYAKE są wykonywane ręcznie, ale częściowo wykorzystuje się do nich najnowsze technologie. Podobnie zaaranżowano wnętrze butiku – ściany są pokryte nierównym tynkiem, który z pewnością jest dziełem ludzkich rąk. Ta powierzchnia została zestawiona z gładkimi powierzchniami barwionego aluminium.

Zobacz aranżacje wnętrz


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Urodziny Szybu Krystyna
Urodziny Szybu Krystyna

Budowa wieży wyciągowej szybu Kaiser Wilhelm II na terenie kopalni węgla kamiennego Hohenzollern zak ...

Kultura w kasynie
Kultura w kasynie

Kasyno Kultury, placówka kulturalna działająca w Kwidzynie od końca 2023 roku mieści się w budynku o ...

E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.

Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Wnętrza
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera