Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Wnętrze sklepu jak trójwymiarowa kolorowanka

 

Czas czytania: ~1 min


Piccino to po włosku maluch, dziecko. Tak też nazywa się nowy sklep z dziecięcą odzieżą włoskich marek w hiszpańskiej Walencji.

 

9Ssmi3CycBc1cQMTRSpsaB3InkJwI8ZI9ZuiZVetEuKazFq1PgvZvXFCZ30W_jak-w-kolorowance1.jpg

Piccino to nazwa nowego sklepu z dziecięcą odzieżą włoskich marek w hiszpańskiej Walencji. Po włosku oznacza dziecko lub malucha. Nazwa butiku jest adekwatna nie tylko do jego oferty, ale także wystroju – wchodząc do środka można się poczuć, jakby się znalazło w trójwymiarowej kolorowance.

OmRMCwR3cwAg7siCynC4zIp76GDScqOorwSikgnrOF5WcIAcxNYacAUT9mbZ_jak-w-kolorowance2.jpg

Autorem projektu jest hiszpańskie studio +Quespacio. Wnętrze sklepu łączy w sobie współczesny design i świat dziecięcych zabaw, tworząc przestrzeń atrakcyjną dla dzieci, a dorosłych zabierającą w sentymentalną podróż w przeszłość.

Zobacz wnętrze sklepu


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Pracownia SLAS wygrywa konkurs architektoniczny
Pracownia SLAS wygrywa konkurs architektoniczny

Pracownia SLAS zdobyła pierwszą nagrodę w konkursie architektonicznym na projekt nowego gmachu Akade ...

Casa E – prosty dom w słońcu
Casa E – prosty dom w słońcu

Architekt Gabriel Montañés podzielił się z nami swoim projektem architektonicznym, zrealizowanym nie ...

Plebiscyt Polska Architektura XXL 2019 - czekamy na zgłoszenia realizacji
Plebiscyt Polska Architektura XXL 2019 - czekamy na zgłoszenia realizacji

Przed nami dwunasta edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL, którego celem jest wspólne architekto ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera