Butik Louis Vuitton w kropki - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Butik Louis Vuitton w kropki

 

Czas czytania: ~1 min


Marka Louis Vuitton kojarzy się z przede wszystkim z charakterystycznym wzorem pokrywającym torebki i inne akcesoria.

 

k9UU7iKBRwIxOykb59TWbiy9ynN217FIkEv9BIvVetDEgUXrvMLbYoN39vCu_w-kropki2.jpg

Louis Vuitton to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Kojarzy się z przede wszystkim z charakterystycznym wzorem pokrywającym torebki i inne akcesoria. Od każdej reguł sa czasem odstepstwa i tak tez było w tym przypadku.Współpraca z japońską artystką Yayoi Kusamą zaowocowała nietypową kolekcją, której motywem przewodnim są kolorowe kropki zarówno na materiałach jak i we wnętrzu butiku w londyńskim domu handlowym Selfridges.

n863hSWjWG4uRLC3gLaaflN2nOP0sZ74wPDu9h9ciZT61kKjOd2PlEGUSXpI_w-kropki1.jpg

Współpraca między marką Louis Vuitton a napońską artystką rozpoczęła się od objęcia przez firmę mecenatem jej wystawy w Tate Gallery na początku 2012 r. Inspiracja stosowanymi przez Kusamę powtarzalnymi wzorami zaowocowała kolekcją tkanin, toreb i butów pokrytych jasnoczerwonymi, żółtymi i czarnymi kropkami.

Zobacz butik Louis Vuitton


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Domy do 70 m² - wyniki rządowego konkursu architektonicznego
Domy do 70 m² - wyniki rządowego konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt jednorodzinnego domu o powierzchni 70 m², który – w założeniach ...

Startuje Plebiscyt Polska Architektura XXL 2021 - czekamy na zgłoszenia realizacji
Startuje Plebiscyt Polska Architektura XXL 2021 - czekamy na zgłoszenia realizacji

Co działo się na polskiej scenie architektonicznej w 2021 roku? Które realizacje pozostawią swój trw ...

Nowoczesne wnętrza biurowe koncernu Clariant w Łodzi– prezentacja online i wywiad
Nowoczesne wnętrza biurowe koncernu Clariant w Łodzi– prezentacja online i wywiad

W historycznych murach dawnego Monopolu Wódczanego w Łodzi powstało nowe biuro szwajcarskiego koncer ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera