Aranżacja wnętrza dla koneserów
Data dodania: 23.05.2016 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 23.05.2016 Czas czytania: ~ 1 min
Marka Mistral cieszy się świetną reputacją. Jest znana z doskonałego wyboru win i szampana.
Marka Mistral jest znana z doskonałego wyboru win i szampana. W przypadku takiej renomy, ważne jest aby przestrzeń ekspozycyjna była wizytówką firmy. Lokal jest wysoki, wąski i kręty. Jego długość została wykorzystana jako atut i motyw przewodni projektu.
Podłużny hol prowadzi klienta między doskonałymi trunkami wystającymi z białej, rozświetlonej ściany. Główki butelek umieszczono w specjalnych otworach w plastikowej obudowie, tak aby można było wygodnie przebierać w ulubionych napojach. Powyżej znajduje się pas czarnych luster odcinający strefę ekspozycyjną od rzeźbiarskiej części pionowych, drewnianych listewek, które ciągną się aż do sufitu.
Zobacz projekt wnętrza
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zakończyła się budowa kompleksu mieszkaniowego Sienkiewicza Résidence we Wrocławiu. Położony w pobli ...
Zapraszamy na wersję online naszej cyklicznej konferencji pt. Zielona i błękitna infrastruktura w a ...
Plac Centralny w Warszawie to nie tylko nowa przestrzeń publiczna – to opowieść o historii, funkcjon ...
Barbie i HEWI – dwie marki, kt...
Współczesne pojmowanie luksusu...
Czyste okna stanowią wizytówkę...
Szklane powierzchnie w kuchni...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz