Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Centrum handlowe nie musi być nudne

 

Czas czytania: ~ min


Centrum handlowe nie musi być prostopadłościanem, oklejonym reklamowymi banerami sieci handlowych. Udowodnili to projektanci z biura Arhis Arhitekti, autorzy budynku w miejscowości Salacgriva na Łotwie.

 

Wartość dodana

Centrum handlowe otrzymało oryginalną formę, ponieważ według architektów w tym miejscu była ona uzasadniona. Dynamiczną sylwetkę gmachu określili mianem „wartości dodanej”, oryginalny kształt budynku powinien podnieść walory nie tylko samego centrum handlowego, ale i okolicy. Tak się też stało – w ciągu trzech lat od wybudowania sąsiedztwo centrum handlowego ożywiło się, okolica stała się bardziej ruchliwa, rozwinęła się.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nowoczesne prototypownie w zabytkowej fabryce papieru
Nowoczesne prototypownie w zabytkowej fabryce papieru

W Poznaniu zakończyła się inwestycja, z jednej strony polegająca na nadaniu nowej funkcji poprzemysł ...

Nagroda Roku SARP: najlepsze realizacje 2024
Nagroda Roku SARP: najlepsze realizacje 2024

6 czerwca 2025 roku podczas gali w Warszawie Stowarzyszenie Architektów Polskich przyznał swoje nagr ...

Skurusundet Ravine House — architektura skał i powietrza
Skurusundet Ravine House — architektura skał i powietrza

W skalistym wąwozie niedaleko szwedzkiej cieśniny Skurusundet, w miejscu o trudnej topografii i boga ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera