Nowa grupa Monier - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Nowa grupa Monier

 

Czas czytania: ~3 min


0W4yc7IbHXGrDoogDfbDtNHMz3wvoYTn40CbMREvGCOze8DRfw1GU4JCf0ef_monier-logo-art.jpg
Od 1 stycznia 2008 r.Lafarge Roofing, wiodący międzynarodowy producent materiałów dachowych, elementów systemów dachowych i systemów kominowych funkcjonuje pod nową nazwą Monier. Nazwa ta obowiązuje we wszystkich oddziałach światowych dotychczasowego Lafarge Roofing. Na rynku polskim oznacza to zmianę nazwy firmy Lafarge Dachy Sp. o.o. na Monier sp. zo.o. Historia i wizja Monier Monier dążyć będzie do osiągnięcia pozycji preferowanego dostawcy produktów dachowych na wszystkich swoich lokalnych rynkach na świecie. Podejście to wyrażone jest w wizji spółki: "Być pierwszorzędnym wyborem, gdy liczy się jakość dachu". Od połowy ubiegłego stulecia Monier należy do portfela marek firmy Redland - partnera, który w roku 1953 wspólnie z Rudolfem H. Braasem zapoczątkował przemysłową produkcję dachówek w Niemczech. Marka Monier została stworzona i ugruntowała swoją pozycję w Australii, Azji Południowo-Wschodniej oraz w USA. Jest więc dobrze znana na rynkach reprezentujących połowę ludności świata i cieszy się doskonałą reputacją. Dlatego też wybrano ją do reprezentowania działalności całej Grupy na świecie. Wszędzie tam, gdzie w centrum zainteresowania znajduje się Grupa jako całość, występować będzie konsekwentnie jako Monier (np. na rynku pracy). Jednak w krajach, w których lokalne marki produktów mają ugruntowaną, silną pozycję będzie miało miejsce wyraźne określenie pozycji marek i produktów przedsiębiorstwa. Wysoka jakość produktów i usług sprawia, że w wielu krajach Monier już jest takim samym synonimem jakości pokryć dachowych, jak np. Braas w Niemczech i Polsce, czy Redland w Wielkiej Brytanii. "Siła naszych marek należy do naszych największych wartości. Ich dalszy rozwój jest jednym z naszych centralnych zadań ", wyjaśnia Jean-Christophe Barbant, Prezes Zarządu Grupy Monier. Nowe logo i wizerunek korporacyjny Wraz ze zmianą nazwy zostanie wprowadzone na całym świecie nowe logo i nowoczesny wizerunek korporacyjny. Logo odzwierciedla pozycję Grupy. Wyraźne litery w napisie Monier oznaczają fundament, na którym opiera się firma - wieloletnią obecność na rynku i doświadczenie, techniczny know-how, dobre relacje z klientami i niezawodność, czyli wartości, na których zbudujemy sukces w przyszłości. Grafika umieszczona nad napisem ma charakter symboliczny - Monier oferuje więcej, niż tylko dach nad głową. Kolory, formy i łagodne fale odwołują się do harmonii z naturą, estetyki i bezpiecznego dachu nad głową. Braas i RuppCeramika w Polsce pod logo Monier "Korzystając ze zmian korporacyjnych, także na polskim rynku marki Braas i RuppCeramika odświeżą swój wizerunek. Ciągłość połączona z dynamiką, umożliwiająca oferowanie klientom najlepszego, dopasowanego do jego potrzeb produktu i elastycznego zakresu obsługi serwisowej - to wartości, które w oryginalny sposób wyrażać ma nowe wzornictwo folderów, cenników, strony internetowej itp. Produkty Braas i RuppCeramika w najwyższym stopniu realizują przesłanie Monier. Tak więc w przeszłości, teraz i w przyszłości mogą liczyć na nasz pewny dach nad głową i to dach w najlepszym stylu" - mówi Wojciech Gątkiewicz, Prezes Zarządu Monier Sp. z o.o.

Podepnij swój artykuł

tagi

Villa Metro – porządek w chaosie
Villa Metro – porządek w chaosie

Villa Metro – to nowoczesny i ekologiczny biurowiec, który stanął w zbiegu kilku wyjątkowo ruchliwyc ...

CWA House – nieregularna bryła architektoniczna od Beczak / Beczak Architekci
CWA House – nieregularna bryła architektoniczna od Beczak / Beczak Architekci

CWA House – realizacja architektoniczna z pracowni Beczak / Beczak Architekci – powstała niedaleko W ...

Dom Kota – niezwykła realizacja architektoniczna pod Szczecinem
Dom Kota – niezwykła realizacja architektoniczna pod Szczecinem

Dom Kota – to budynek dla zwierząt. Powstał na terenie schroniska w miejscowości Dobra pod Szczecine ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera