Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Czekanie na szczęście

 

Czas czytania: ~2 min


Porady dla biur projektowych

 

Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.
Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.

Podepnij swój artykuł

tagi

Prudential – nowe życie wieżowca
Prudential – nowe życie wieżowca

W 1931 roku powstał projekt architektoniczny pierwszego warszawskiego wieżowca – swoją siedzibę miał ...

Expo 2020 w Dubaju: pawilon brytyjski
Expo 2020 w Dubaju: pawilon brytyjski

Expo 2020 w Dubaju wzbudza wiele emocji. Arabski kraj – organizator imprezy – dokłada wszelkich star ...

Wyniki konkursu architektonicznego "Nowe życie pomiędzy estakadami"
Wyniki konkursu architektonicznego "Nowe życie pomiędzy estakadami"

Wyniki konkursu architektonicznego "Nowe życie pomiędzy estakadami" ogłoszono jesienią 2018 roku. Je ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera