Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Czekanie na szczęście

 

Czas czytania: ~ 2 min


Porady dla biur projektowych

 

Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.
Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.

Podepnij swój artykuł

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Rusza modernizacja kina Światowid w Nowej Hucie
Rusza modernizacja kina Światowid w Nowej Hucie

30 czerwca 2025 roku w siedzibie Muzeum Nowej Huty odbyło się uroczyste podpisanie umowy na moderniz ...

Gniazda na wyspie Sobieszewskiej
Gniazda na wyspie Sobieszewskiej

„Projekt (…) na Wyspie Sobieszewskiej oparty jest na idei harmonii z miejscem, a nie jego przekształ ...

Stare z nowym na Sienkiewicza we Wrocławiu
Stare z nowym na Sienkiewicza we Wrocławiu

Zakończyła się budowa kompleksu mieszkaniowego Sienkiewicza Résidence we Wrocławiu. Położony w pobli ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera