Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Czekanie na szczęście

 

Czas czytania: ~ 2 min


Porady dla biur projektowych

 

Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.
Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.

Podepnij swój artykuł

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Wyjątkowe Centrum Aktywności Międzypokoleniowej w Warszawie
Wyjątkowe Centrum Aktywności Międzypokoleniowej w Warszawie

Powstawanie centów aktywności międzypokoleniowej – to idea dość nowa, ale na naszych oczach zyskując ...

Fasada z cegły na budynku biurowym w Bangkoku
Fasada z cegły na budynku biurowym w Bangkoku

W Bangkoku, na terenie pierwotnie porośniętym drzewami, powstał budynek biurowy MTL Office, który łą ...

Plebiscyt Polska Architektura XXL 2024 - czekamy na zgłoszenia realizacji
Plebiscyt Polska Architektura XXL 2024 - czekamy na zgłoszenia realizacji

To już XVII edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL. Grupa Sztuka Architektury zaprasza do wspólne ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Biuro
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera