Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Czekanie na szczęście

 

Czas czytania: ~2 min


Porady dla biur projektowych

 

Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.
Wiele biur uważa, że akwizycja nowych klientów jest czymś, co jest zbędne, o sukcesie decyduje bowiem przypadek. Błąd - sytuacja powinna być zupełnie odwrotna. Akwizycja nowych klientów jest podstawową czynnością każdego biura. Bez tego nie ma co myśleć o rozwoju. Oto 7 typowych błędów popełnianych przy akwizycji nowych klientów. 1. Broszura informacyjna, którą posługuje się Państwa biuro składa się z krótkiej biografii architekta i 10 stronicowej listy obiektów referencyjnych ze zdjęciami oraz szczegółami technicznymi. 2. Na pytanie; dlaczego powinni Państwo otrzymać od nas to zlecenie, odpowiadacie: "Ponieważ jesteśmy w stanie nadzorować wszystkie fazy inwestycji oraz posiadamy uprawnienia budowlane" 3. Nie wiecie po rozmowie z klientem jakie są jego oczekiwania i potrzeby, 4. Recepcjonistka w biurze na pytanie; Kiedy wróci Pan Kowalski, odpowiada: Nie wiem, 5. Wysyłacie mailingi z książki adresowej i nie ponawiacie kontaktu, 6. Zaczynacie rozmowę z klientem. "Przede wszystkim bardzo dziękuję za zaproszenie, jeśli pozwoliłby Pan przedstawić sobie nasze biuro..." 7. Wierzycie, ze zlecenia są kwestią przypadku, a akwizycja nie przyniesie tak czy owak niczego dobrego, ponieważ do dobrych praca przychodzi sama.

Podepnij swój artykuł

tagi

Prezent od architekta
Prezent od architekta

Architekci nie projektują tylko budynków. Czy to dla odmiany i rozrywki, czy namówieni przez różne f ...

Projekt przedszkola z cegły
Projekt przedszkola z cegły

Wśród realizacji architektonicznych nominowanych w konkursie Brick Award znalazły się obiekty o bard ...

Plebiscyt Polska Architektura XXL 2019 - czekamy na zgłoszenia realizacji
Plebiscyt Polska Architektura XXL 2019 - czekamy na zgłoszenia realizacji

Przed nami dwunasta edycja Plebiscytu Polska Architektura XXL, którego celem jest wspólne architekto ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera