Przestrzeń publiczna bez reklam
Data dodania: 14.03.2013 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 14.03.2013 Czas czytania: ~ 1 min
Projekt „Miasto reklamacja” to inicjatywa poznańskiej artystki Marii Fenrych, która pokazała mieszkańcom miasta, że pod grubą warstwą reklam kryją się harmonijne, czyste przestrzenie. Maria wymazała przy pomocy programu komputerowego szyldy reklamowe z różnych zdjęć, dodała odrobinę roślinności i okazało się, że Poznań to naprawdę piękne miasto!
Każda kolejna wizualizacja coraz bardziej daje do myślenia. Począwszy od uwolnienia komunikacji miejskiej z obszernych oklein reklamowych, po konkretne skwery czy budynki, które zniknęły pod kolorową abstrakcją. W przypadku tramwajów korzyści mogą być obustronne, tzn. pasażer lepiej widzi to, co za oknami, a przechodzień nie jest atakowany pstrokacizną.
Więcej na: przestrzeń publiczna
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
30 czerwca 2025 roku w siedzibie Muzeum Nowej Huty odbyło się uroczyste podpisanie umowy na moderniz ...
„Projekt (…) na Wyspie Sobieszewskiej oparty jest na idei harmonii z miejscem, a nie jego przekształ ...
Zakończyła się budowa kompleksu mieszkaniowego Sienkiewicza Résidence we Wrocławiu. Położony w pobli ...
30 czerwca 2025 roku w siedzib...
„Projekt (…) na Wyspie Sobiesz...
Wielkopolskie miasto Buk liczy...
Cukrownia „Pruszcz” – to zakła...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz