Przestrzeń publiczna bez reklam
Data dodania: 14.03.2013 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 14.03.2013 Czas czytania: ~1 min
Projekt „Miasto reklamacja” to inicjatywa poznańskiej artystki Marii Fenrych, która pokazała mieszkańcom miasta, że pod grubą warstwą reklam kryją się harmonijne, czyste przestrzenie. Maria wymazała przy pomocy programu komputerowego szyldy reklamowe z różnych zdjęć, dodała odrobinę roślinności i okazało się, że Poznań to naprawdę piękne miasto!
Każda kolejna wizualizacja coraz bardziej daje do myślenia. Począwszy od uwolnienia komunikacji miejskiej z obszernych oklein reklamowych, po konkretne skwery czy budynki, które zniknęły pod kolorową abstrakcją. W przypadku tramwajów korzyści mogą być obustronne, tzn. pasażer lepiej widzi to, co za oknami, a przechodzień nie jest atakowany pstrokacizną.
Więcej na: przestrzeń publiczna
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
W 2024 roku odbywa się jubileuszowa, 10. edycja Nagrody Architektonicznej Prezydenta m.st. Warszawy. ...
Jednym z największych i stale rosnących cmentarzy komunalnych jest ten w Radomiu. Wszystko niestety ...
Weź udział w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2023 i oddaj swój głos na najlepszą realizację arch ...
W 2024 roku odbywa się jubileu...
13 marca 2024 roku, w wieku 92...
Na przełomie 2024 i 2025 roku...
W sercu mazurskiej przyrody, w...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz