Przestrzeń publiczna bez reklam
Data dodania: 14.03.2013 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 14.03.2013 Czas czytania: ~1 min
Projekt „Miasto reklamacja” to inicjatywa poznańskiej artystki Marii Fenrych, która pokazała mieszkańcom miasta, że pod grubą warstwą reklam kryją się harmonijne, czyste przestrzenie. Maria wymazała przy pomocy programu komputerowego szyldy reklamowe z różnych zdjęć, dodała odrobinę roślinności i okazało się, że Poznań to naprawdę piękne miasto!
Każda kolejna wizualizacja coraz bardziej daje do myślenia. Począwszy od uwolnienia komunikacji miejskiej z obszernych oklein reklamowych, po konkretne skwery czy budynki, które zniknęły pod kolorową abstrakcją. W przypadku tramwajów korzyści mogą być obustronne, tzn. pasażer lepiej widzi to, co za oknami, a przechodzień nie jest atakowany pstrokacizną.
Więcej na: przestrzeń publiczna
Nagroda Roku SARP – to konkurs ceniony i znaczący. To sami architekci nagradzają w nim realizacje sw ...
Przyznawana od 1983 roku Nagroda Roku SARP - to jedna z najważniejszych nagród architektonicznych w ...
Zmiany klimatyczne powodują niekorzystne skutki w mieście. Wyspy ciepła, gwałtowne opady, susza klim ...
Tadeusz Gołębiewski urodził si...
Współczesny świat nie jest łat...
Pod koniec maja 2022 roku świa...
Konkurs „Obiekt Roku w systema...
ZOBACZ WSZYSTKIEKontakt
redakcja@sztuka-architektury.pl
tel: 691 233 249, 723 443 440
ul. Górczewska 216 lok 401, 01-460 Warszawa
Opinie
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz