Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Drzewo metafor

 

Czas czytania: ~1 min


0D97N7phLnh9ImhfdPK8sbouKdG3dciHzLqx1YCO9yyzEIO9BSJhOqLPDafk_drzewo-metafor1.jpg

Reklama nie polega już tylko na projektowaniu przekazu dla konsumenta. Jej istotą staje się tworzenie doświadczeń, które angażują czas i uwagę odbiorców. Ma być 'opowiadaniem historii'. Te nowe wyzwania wymuszają na agencjach reklamowych zmianę sposobu działania, a także zmianę wizerunku. Nawet, jeśli są to tak uznane firmy, jak JWT, (dawniej J. Walter Thompson) – jedna z najstarszych i największych agencji reklamowych na świecie.

iQYfopzZLn5hdTwPWKZ09dfnKLqSSSQ1WQ6H8DjtCxgTVWAcUx4wQFrNNOir_drzewo-metafor2.jpg

Koncepcja wnętrza oparta została na motywie drzewa jako metafory dla opowiadania historii. Idea ta została rozwinięta w strukturę organizacyjną i tkankę łączącą poszczególne gałęzie agencji. To 'narracyjne drzewo' łączy wszystkie poziomy biura, a jego pniem jest atrium z klatką schodową. Gałęziami zaś są ulokowane wokół niego sale spotkań.

Zobacz więcej


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Niezwykła przebudowa kamienicy
Niezwykła przebudowa kamienicy

Wzniesiony w latach 70. budynek biurowy architekci z pracowni greenGO i ARCH-E zmienili w nowoczesne ...

Galeria obiektów nominowanych w Plebiscycie Polska Architektura 2019
Galeria obiektów nominowanych w Plebiscycie Polska Architektura 2019

Trwa głosowanie w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2019. Wśród nominowanych w tym roku obiektów s ...

Minimalistyczny projekt mieszkaniowy
Minimalistyczny projekt mieszkaniowy

Cztery lokale mieszkalne mieści w sobie projekt architektoniczny Pawła Lisa, realizowany właśnie w w ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera