Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Drzewo metafor

 

Czas czytania: ~1 min


0D97N7phLnh9ImhfdPK8sbouKdG3dciHzLqx1YCO9yyzEIO9BSJhOqLPDafk_drzewo-metafor1.jpg

Reklama nie polega już tylko na projektowaniu przekazu dla konsumenta. Jej istotą staje się tworzenie doświadczeń, które angażują czas i uwagę odbiorców. Ma być 'opowiadaniem historii'. Te nowe wyzwania wymuszają na agencjach reklamowych zmianę sposobu działania, a także zmianę wizerunku. Nawet, jeśli są to tak uznane firmy, jak JWT, (dawniej J. Walter Thompson) – jedna z najstarszych i największych agencji reklamowych na świecie.

iQYfopzZLn5hdTwPWKZ09dfnKLqSSSQ1WQ6H8DjtCxgTVWAcUx4wQFrNNOir_drzewo-metafor2.jpg

Koncepcja wnętrza oparta została na motywie drzewa jako metafory dla opowiadania historii. Idea ta została rozwinięta w strukturę organizacyjną i tkankę łączącą poszczególne gałęzie agencji. To 'narracyjne drzewo' łączy wszystkie poziomy biura, a jego pniem jest atrium z klatką schodową. Gałęziami zaś są ulokowane wokół niego sale spotkań.

Zobacz więcej


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Nowa architektura w przemysłowej okolicy
Nowa architektura w przemysłowej okolicy

Choć przemysł ciężki od lat nie definiuje już charakteru Górnego Śląska, wciąż w tym regionie istnie ...

Dla nowych mieszczan
Dla nowych mieszczan

419 kawalerek oraz 33 dwupokojowych mieszkań o metrażach od 25,58 do 37 m2 mieści budynek mieszkalny ...

Bryły od mieszkania
Bryły od mieszkania

Maćków Pracownia Projektowa realizuje kolejny projekt we Wrocławiu, zakończyła właśnie budowę pierws ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Wnętrza
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera