Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Drzewo metafor

 

Czas czytania: ~1 min


0D97N7phLnh9ImhfdPK8sbouKdG3dciHzLqx1YCO9yyzEIO9BSJhOqLPDafk_drzewo-metafor1.jpg

Reklama nie polega już tylko na projektowaniu przekazu dla konsumenta. Jej istotą staje się tworzenie doświadczeń, które angażują czas i uwagę odbiorców. Ma być 'opowiadaniem historii'. Te nowe wyzwania wymuszają na agencjach reklamowych zmianę sposobu działania, a także zmianę wizerunku. Nawet, jeśli są to tak uznane firmy, jak JWT, (dawniej J. Walter Thompson) – jedna z najstarszych i największych agencji reklamowych na świecie.

iQYfopzZLn5hdTwPWKZ09dfnKLqSSSQ1WQ6H8DjtCxgTVWAcUx4wQFrNNOir_drzewo-metafor2.jpg

Koncepcja wnętrza oparta została na motywie drzewa jako metafory dla opowiadania historii. Idea ta została rozwinięta w strukturę organizacyjną i tkankę łączącą poszczególne gałęzie agencji. To 'narracyjne drzewo' łączy wszystkie poziomy biura, a jego pniem jest atrium z klatką schodową. Gałęziami zaś są ulokowane wokół niego sale spotkań.

Zobacz więcej


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Trzy nowe stacje metra w Warszawie
Trzy nowe stacje metra w Warszawie

Od 4 kwietnia 2020 roku warszawskie metro jest dłuższe o 3,4 km i o trzy stacje: Płocka, Młynów i Ks ...

Webinarium H+H: System Budowy H+H w świecie BIM
Webinarium H+H: System Budowy H+H w świecie BIM

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, studentów, wykonawców i wszystkich zainteresowany ...

Webinarium Stiebel Eltron: Gruntowe pompy ciepła dla budownictwa jednorodzinnego
Webinarium Stiebel Eltron: Gruntowe pompy ciepła dla budownictwa jednorodzinnego

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dla architektów, firm inżynierskich (instalacyjnych) projektantów ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera