Drzewo metafor
Data dodania: 26.10.2012 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 26.10.2012 Czas czytania: ~ 1 min
Reklama nie polega już tylko na projektowaniu przekazu dla konsumenta. Jej istotą staje się tworzenie doświadczeń, które angażują czas i uwagę odbiorców. Ma być 'opowiadaniem historii'. Te nowe wyzwania wymuszają na agencjach reklamowych zmianę sposobu działania, a także zmianę wizerunku. Nawet, jeśli są to tak uznane firmy, jak JWT, (dawniej J. Walter Thompson) – jedna z najstarszych i największych agencji reklamowych na świecie.
Koncepcja wnętrza oparta została na motywie drzewa jako metafory dla opowiadania historii. Idea ta została rozwinięta w strukturę organizacyjną i tkankę łączącą poszczególne gałęzie agencji. To 'narracyjne drzewo' łączy wszystkie poziomy biura, a jego pniem jest atrium z klatką schodową. Gałęziami zaś są ulokowane wokół niego sale spotkań.
Zobacz więcej
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Kilka dni temu papież Franciszek zaaprobował dekret o heroiczności cnót hiszpańskiego architekta Ant ...
Znamy wyniki głosowania internautów w ramach siedemnastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. ...
Na chwilę przed wielkanocnymi podróżami świątecznymi prezentujemy kolejne dwa budynki dworcowe, któr ...
Chcąc w pełni cieszyć się właś...
Wybór materaca to jedna z najw...
Jeśli marzysz o odświeżeniu sy...
Meble dębowe to synonim klasy,...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz