Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Drzewo metafor

 

Czas czytania: ~ 1 min


0D97N7phLnh9ImhfdPK8sbouKdG3dciHzLqx1YCO9yyzEIO9BSJhOqLPDafk_drzewo-metafor1.jpg

Reklama nie polega już tylko na projektowaniu przekazu dla konsumenta. Jej istotą staje się tworzenie doświadczeń, które angażują czas i uwagę odbiorców. Ma być 'opowiadaniem historii'. Te nowe wyzwania wymuszają na agencjach reklamowych zmianę sposobu działania, a także zmianę wizerunku. Nawet, jeśli są to tak uznane firmy, jak JWT, (dawniej J. Walter Thompson) – jedna z najstarszych i największych agencji reklamowych na świecie.

iQYfopzZLn5hdTwPWKZ09dfnKLqSSSQ1WQ6H8DjtCxgTVWAcUx4wQFrNNOir_drzewo-metafor2.jpg

Koncepcja wnętrza oparta została na motywie drzewa jako metafory dla opowiadania historii. Idea ta została rozwinięta w strukturę organizacyjną i tkankę łączącą poszczególne gałęzie agencji. To 'narracyjne drzewo' łączy wszystkie poziomy biura, a jego pniem jest atrium z klatką schodową. Gałęziami zaś są ulokowane wokół niego sale spotkań.

Zobacz więcej


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Piękno w prostocie – hala w Książu Wielkopolskim
Piękno w prostocie – hala w Książu Wielkopolskim

W rozstrzygniętej niedawno 5. edycji Nagrody Architektonicznej Województwa Wielkopolskiego NAWW hala ...

Funkcjonalny dom dla dużej rodziny
Funkcjonalny dom dla dużej rodziny

Funkcjonalność i prostota formy.Tak w skrócie można określić dom dla rodziny z trójką dzieci, któreg ...

E-konferencja Akustyka w architekturze. IV edycja.
E-konferencja Akustyka w architekturze. IV edycja.

Zmiana hałasu w dźwięk to jeden z ważniejszych aspektów pracy architektów podczas procesu projektowa ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Wnętrza
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera