Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Drzewo metafor

 

Czas czytania: ~1 min


0D97N7phLnh9ImhfdPK8sbouKdG3dciHzLqx1YCO9yyzEIO9BSJhOqLPDafk_drzewo-metafor1.jpg

Reklama nie polega już tylko na projektowaniu przekazu dla konsumenta. Jej istotą staje się tworzenie doświadczeń, które angażują czas i uwagę odbiorców. Ma być 'opowiadaniem historii'. Te nowe wyzwania wymuszają na agencjach reklamowych zmianę sposobu działania, a także zmianę wizerunku. Nawet, jeśli są to tak uznane firmy, jak JWT, (dawniej J. Walter Thompson) – jedna z najstarszych i największych agencji reklamowych na świecie.

iQYfopzZLn5hdTwPWKZ09dfnKLqSSSQ1WQ6H8DjtCxgTVWAcUx4wQFrNNOir_drzewo-metafor2.jpg

Koncepcja wnętrza oparta została na motywie drzewa jako metafory dla opowiadania historii. Idea ta została rozwinięta w strukturę organizacyjną i tkankę łączącą poszczególne gałęzie agencji. To 'narracyjne drzewo' łączy wszystkie poziomy biura, a jego pniem jest atrium z klatką schodową. Gałęziami zaś są ulokowane wokół niego sale spotkań.

Zobacz więcej


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

tagi

Mies van der Rohe Award 2024 jedzie do Niemiec
Mies van der Rohe Award 2024 jedzie do Niemiec

25 kwietnia 2024 roku poznaliśmy laureata najważniejszego na naszym kontynencie plebiscytu na najpię ...

Retransmisja konferencji Kolor w architekturze
Retransmisja konferencji Kolor w architekturze

10 kwietnia 2024 w Muzeum Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie odbyła się pierwsza edycja konfere ...

Historyczna wieża ciśnień i Park Nauki Torus w Ciechanowie. Nowe realizacje.
Historyczna wieża ciśnień i Park Nauki Torus w Ciechanowie. Nowe realizacje.

Zbudowana w latach 70. według projektu warszawskiego architekta Jerzego Bogusławskiego wieża ciśnień ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Wnętrza
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera