Półki, które falują
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~1 min
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki.
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.
Projekt nowej aranżacji sklepów opracowało studio SHINE Architeture. W intencji architektów sklepowe wnętrza miały dawać użytkownikom wrażenie jasnej i przytulnej, a zarazem eleganckiej i stylowej przestrzeni, dlatego postawili na delikatne, miękkie kształty i odcienie szarości.
Zobacz półki na książki
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
BIN House to dom na warszawskich Zawadach, który powstał z myślą o czteroosobowej rodzinie z wyraźny ...
W epoce koncepcji Medycyny opartej na wartościach (Value Based Healthcare VBC) zainicjowanej przez h ...
Dewzrost to pojęcie, które od dawna już definiuje myślenie, którego celem jest alternatywne ukierunk ...
Schody, które często są postrz...
Odkryj wyjątkowość kolekcji pł...
Urządzając swoje mieszkanie, w...
Tapety na ścianę są jednym z p...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz