Półki, które falują
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~ 1 min
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki.
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.
Projekt nowej aranżacji sklepów opracowało studio SHINE Architeture. W intencji architektów sklepowe wnętrza miały dawać użytkownikom wrażenie jasnej i przytulnej, a zarazem eleganckiej i stylowej przestrzeni, dlatego postawili na delikatne, miękkie kształty i odcienie szarości.
Zobacz półki na książki
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
W Poznaniu zakończyła się inwestycja, z jednej strony polegająca na nadaniu nowej funkcji poprzemysł ...
6 czerwca 2025 roku podczas gali w Warszawie Stowarzyszenie Architektów Polskich przyznał swoje nagr ...
W skalistym wąwozie niedaleko szwedzkiej cieśniny Skurusundet, w miejscu o trudnej topografii i boga ...
Współczesne pojmowanie luksusu...
Czyste okna stanowią wizytówkę...
Szklane powierzchnie w kuchni...
Chcąc w pełni cieszyć się właś...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz