Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Półki, które falują

 

Czas czytania: ~1 min


Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki.

 

1qtkWg9m0GqDBPlBWZ6gbJroRDvt3dIxoXssFBzKDfKX5hNbcEJqkQWpRnMo_falujace-pulki1.jpg

Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.

EnkfNxxY0w4r6P3b3cCIvCWwGJqn4lJU9KBGcM85LFs4tp82DMcl1TWIsPq8_falujace-pulki2.jpg

Projekt nowej aranżacji sklepów opracowało studio SHINE Architeture. W intencji architektów sklepowe wnętrza miały dawać użytkownikom wrażenie jasnej i przytulnej, a zarazem eleganckiej i stylowej przestrzeni, dlatego postawili na delikatne, miękkie kształty i odcienie szarości.

Zobacz półki na książki


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

tagi

Lektury na Światowy Dzień Architektury
Lektury na Światowy Dzień Architektury

Ostatnia dekada w Polsce miłośnikom architektury mija zapewne pod znakiem zakupów: bardzo dynamiczni ...

Efektowna metamorfoza poprzemysłowej bryły
Efektowna metamorfoza poprzemysłowej bryły

Przemysłowa historia terenu, na którym swoją siedzibę wzniosła firma NT Industry sięga początku XIX ...

Nastrojowe muzeum spod kreski Mirosława Nizio
Nastrojowe muzeum spod kreski Mirosława Nizio

W czerwcu 2021 roku pracownia Mirosława Nizio podpisała umowę z Muzeum Podlaskim w Białymstoku na pr ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera