Półki, które falują
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~ 1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 08.04.2016 Czas czytania: ~ 1 min
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki.
Wnętrze sklepu coraz częściej traktowane jest jak wizytówka i element kształtowania wizerunku marki. Musi więc mieć w sobie coś, co wyróżni je na tle innych lokali handlowych i stanie się rodzajem logo. W przypadku sieci sklepów Santini Shoox tym 'czymś' stała się wypełniająca witryny ornamentalna struktura, której forma nawiązuje do miękkiej krzywizny litery 'S'.
Projekt nowej aranżacji sklepów opracowało studio SHINE Architeture. W intencji architektów sklepowe wnętrza miały dawać użytkownikom wrażenie jasnej i przytulnej, a zarazem eleganckiej i stylowej przestrzeni, dlatego postawili na delikatne, miękkie kształty i odcienie szarości.
Zobacz półki na książki
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zakończyła się budowa deweloperskiego budynku mieszkalnego na rogu ulic Zachodniej i Więckowskiego w ...
Kilka dni temu papież Franciszek zaaprobował dekret o heroiczności cnót hiszpańskiego architekta Ant ...
Znamy wyniki głosowania internautów w ramach siedemnastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. ...
Chcąc w pełni cieszyć się właś...
Wybór materaca to jedna z najw...
Jeśli marzysz o odświeżeniu sy...
Meble dębowe to synonim klasy,...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz