Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Australijska pracownia Tonkin Zulaikha Greer ma na koncie projekt wiaduktu, który poza tym, że łączy dwa odcinki autostrady, ma też wyrazistą, nietypową formę.

 

Ekrany z podporami

Druga częścią projektu jest obudowa samej szosy. W miejscu, gdzie blisko drogi znajdują się zabudowania, jako ekranów dźwiękochłonnych użyto przezroczystych, piaskowanych płyt akrylowych. Zostały one pokryte graficznym wzorem (białym, gdzieniegdzie kolorowym), a opierają się na ogromnych, niebieskich wspornikach, wykonanych z betonowych prefabrykatów.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Kajstaden – najwyższy w Szwecji budynek z drewna od CF Møller
Kajstaden – najwyższy w Szwecji budynek z drewna od CF Møller

550 ton dwutlenku węgla pozwala oszczędzić budynek, wzniesiony z drewna zamiast z betonu – mówią inż ...

Horizone Studio projektuje na Białorusi
Horizone Studio projektuje na Białorusi

Przy jednej z głównych ulic Brześcia, w bezpośrednim sąsiedztwie Brzeskiego Uniwersytetu Techniczneg ...

Centrum Promocji Drewna od MMA Pracownia Architektury
Centrum Promocji Drewna od MMA Pracownia Architektury

Centrum Promocji Drewna, realizacja architektoniczna powstała na terenie rezerwatu Jata w Nadleśnict ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera