Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Obrazy z przyszłości

Zalane światłem i sterylnie białe wnętrze pawilonu uzupełnia tę futurystyczną realizację. Nie tylko doskonale nadaje się do pokazów i prezentacji, ale też kojarzy się ze statkiem kosmicznym, z supernowoczesnym środkiem komunikacji. Foto: www.usdspace.com

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nowa wersja Łodzi Kaliskiej już wkrótce
Nowa wersja Łodzi Kaliskiej już wkrótce

Jeszcze w tym roku rozpocznie działanie nowy dworzec Łódź Kaliska, zbudowany w miejscu rozebranego b ...

Konferencja "Zielona i błękitna infrastruktura w architekturze" - IV edycja
Konferencja "Zielona i błękitna infrastruktura w architekturze" - IV edycja

Wiele polskich miast już od wielu lat wdraża rozwiązania z zakresu zielonej i błękitnej infrastruktu ...

Stadion Skry w Warszawie znów działa
Stadion Skry w Warszawie znów działa

Warszawa odzyskała teren sportowo-rekreacyjny. Właśnie zakończył się pierwszy etap remontu od lat zd ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera