Betonowy wizerunek
Data dodania: 09.07.2014 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 09.07.2014 Czas czytania: ~1 min
Sklep marki Aesop w Londynie
Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.
Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.
Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.
Zobacz projekty wnętrz
Pracownia S3NS Architektura – Igor Kaźmierczak stworzyła projekt architektoniczny domu jednorodzinne ...
Nagroda Architektoniczna Województwa Wielkopolskiego NAWW jest wspólnym przedsięwzięciem Poznańskie ...
Zapraszamy na webinarium firmy Dorken, które poświęcone będzie membranie dachowej Delta Maxx Plus. ...
The Line – linearne miasto prz...
Pracownia Zaha Hadid Architect...
Fondation Jacques Rougerie – t...
Ostatnie wybory prezydenckie w...
ZOBACZ WSZYSTKIEKontakt
redakcja@sztuka-architektury.pl
tel: 691 233 249, 723 443 440
ul. Górczewska 216 lok 401, 01-460 Warszawa
Opinie
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz