Betonowy wizerunek
Data dodania: 09.07.2014 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 09.07.2014 Czas czytania: ~1 min
Sklep marki Aesop w Londynie
Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.
Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.
Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.
Zobacz projekty wnętrz
Podoba Ci się nasza działalność ? Postaw kawę dla Grupy Sztuka Architektury!
Zbudowana w latach 70. według projektu warszawskiego architekta Jerzego Bogusławskiego wieża ciśnień ...
W czerwcu 2023 roku na chorzowskim Osiedlu Różanka rozpoczęła się budowa najwyższego budynku mieszka ...
Lipowy Office Park przy ul. Żwirki i Wigury w Warszawie został wybudowany w 2009 roku przez firmę Ho ...
Pracownia BIG wraz z biurem pr...
"TIME 100 Most Influential Peo...
W marcu tego roku zarządzająca...
Projekt Hotelu Warszauer praco...
ZOBACZ WSZYSTKIEStrona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz