Betonowy wizerunek
Data dodania: 09.07.2014 Czas czytania: ~1 min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 09.07.2014 Czas czytania: ~1 min
Sklep marki Aesop w Londynie
Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.
Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.
Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.
Zobacz projekty wnętrz
Często mówi się o tym, że Polskę zapełnia dość szpetna architektura, a naprawdę ciekawych brył nie j ...
Nowy Werdon to dość nietypowy obiekt mieszkalny, w którym zastosowano eksperymentalne połączenie „lo ...
Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje to temat webinarium architektonicznego firmy Schüco, k ...
Pracownia architektoniczna Sch...
Na morzu, 500 metrów od lądu,...
O nagrodzie ArchDaily's 2021...
W 2019 roku w Nowym Jorku stan...
ZOBACZ WSZYSTKIEKontakt
redakcja@sztuka-architektury.pl
tel: 691 233 249, 723 443 440
ul. Górczewska 216 lok 401, 01-460 Warszawa
Opinie
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz