Betonowy wizerunek - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Betonowy wizerunek

 

Czas czytania: ~1 min


Sklep marki Aesop w Londynie

 

2X2m5DatbGputZq3QTvj9WvpFC2QE0RJmdTDDEcF2dzYijOhjrctoUpaGZgc_aesop-w-londynie-1.jpg

Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.

Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.

mYcMDc9IonXkad2y4UDEgPcPOsA8hELuvra1868mt5DRLIEoe6A0GJAff1aU_aesop-w-londynie-2.jpg

Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.

Zobacz projekty wnętrz


Podepnij swój artykuł

tagi

Domy do 70 m² - wyniki rządowego konkursu architektonicznego
Domy do 70 m² - wyniki rządowego konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt jednorodzinnego domu o powierzchni 70 m², który – w założeniach ...

Startuje Plebiscyt Polska Architektura XXL 2021 - czekamy na zgłoszenia realizacji
Startuje Plebiscyt Polska Architektura XXL 2021 - czekamy na zgłoszenia realizacji

Co działo się na polskiej scenie architektonicznej w 2021 roku? Które realizacje pozostawią swój trw ...

Nowoczesne wnętrza biurowe koncernu Clariant w Łodzi– prezentacja online i wywiad
Nowoczesne wnętrza biurowe koncernu Clariant w Łodzi– prezentacja online i wywiad

W historycznych murach dawnego Monopolu Wódczanego w Łodzi powstało nowe biuro szwajcarskiego koncer ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera