Betonowy wizerunek - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Betonowy wizerunek

 

Czas czytania: ~1 min


Sklep marki Aesop w Londynie

 

2X2m5DatbGputZq3QTvj9WvpFC2QE0RJmdTDDEcF2dzYijOhjrctoUpaGZgc_aesop-w-londynie-1.jpg

Dawny sklep jubilerski, po wielu zmianach w układzie funkcjonalnym, stał się sklepem z kosmetykami marki Aesop, zaprojektowanym przez pracownię architektoniczną Tolila+Gilliland. Ascetyczny, betonowy wizerunek dobrze prezentuje minimalistyczne opakowania organicznych kosmetyków.

Ze względu na to, że otoczenie sklepu jest dosyć głośne i chaotyczne, projektanci chcieli stworzyć przestrzeń, w której stworzą kontrastową oazę spokoju. Ciekawym elementem są umieszczone na wejściu betonowe panele, w których znalazły się dopasowane do nich podajniki z próbkami kosmetyków.

mYcMDc9IonXkad2y4UDEgPcPOsA8hELuvra1868mt5DRLIEoe6A0GJAff1aU_aesop-w-londynie-2.jpg

Głównym elementem dekoracji wnętrza są opakowania produktów, które zapełniają dolną powierzchnię ścian sklepu. Pozostała betonowa powierzchnia jest delikatnym tłem dla głównej dekoracji.

Zobacz projekty wnętrz


Podepnij swój artykuł

tagi

Dom przełamany z pracowni S3NS Architektura
Dom przełamany z pracowni S3NS Architektura

Pracownia S3NS Architektura – Igor Kaźmierczak stworzyła projekt architektoniczny domu jednorodzinne ...

Nagroda Architektoniczna Województwa Wielkopolskiego - wyniki konkursu architektonicznego
Nagroda Architektoniczna Województwa Wielkopolskiego - wyniki konkursu architektonicznego

Nagroda Architektoniczna Województwa Wielkopolskiego NAWW jest wspólnym przedsięwzięciem Poznańskie ...

Webinarium Dorken: Podwyższona energooszczędność dachu dzięki wykorzystaniu termomembran Maxx Plus
Webinarium Dorken: Podwyższona energooszczędność dachu dzięki wykorzystaniu termomembran Maxx Plus

Zapraszamy na webinarium firmy Dorken, które poświęcone będzie membranie dachowej Delta Maxx Plus. ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera