POOL-SPA ZMIENIA LOGO - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


POOL-SPA ZMIENIA LOGO

 

Czas czytania: ~1 min


pool-spa

 

7uEHJBLTgLTilcXWdkQkfpBJlkwhI9l9j5lUXbzNf1e36VayoNKfDMgZyDwz_poolnowe-logo-2005.jpg
POOL-SPA, producent wanien i urządzeń kąpielowych z hydromasażem, zmodyfikował swoje logo. Celem przeobrażenia jest unowocześnienie wizerunku i pełniejsze odwzorowanie tożsamości marki. POOL-SPA to prekursor idei hydromasażu w Polsce. Firma jest niekwestionowanym liderem i ekspertem w branży. Dostrzegając potrzeby klientów stale ulepsza swoje produkty, stawiając przede wszystkim na trwałość i możliwość osiągnięcie jak najlepszych efektów stosowania hydromasażu. Dlatego hydromasaż POOL-SPA wyróżnia się wysoką jakością, zastosowaniem nowoczesnych technologii oraz śmiałych rozwiązań. Zmiana logo polegała na delikatnej restylizacji jego bazowych elementów. Czcionce nadano prosty, a jednocześnie bardzo elegancki i nowoczesny krój, którego zadaniem jest podkreślenie kluczowych wartości marki. Dominującym kolorem logo jest błękitny, będący symbolem dwóch żywiołów - wody i powietrza, z których hydromasaż czerpie swoje właściwości. Sygnetem graficznym marki nadal są trzy fale odwzorowujące płynącą wodę, której większość kultur przypisuje walory uzdrawiające i odmładzające. Zmiana identyfikacji wizualnej jest pierwszym etapem nowej strategii repozycjonowania marki wdrażanej przez dział marketingu POOL-SPA. Kolejny krok to wydanie nowego katalogu produktów o czystej i przejrzystej formieoraz wizerunkowym charakterze. Dalsze zmiany dotyczą przyjęcia różnych sposobów komunikacji w reklamach. W tym roku POOL-SPA planuje przygotowaniekilku ich wersji, z których każda będzie kierowana do stosunkowo wąskiejgrupy odbiorców.

Podepnij swój artykuł

tagi

Domy do 70 m² - wyniki rządowego konkursu architektonicznego
Domy do 70 m² - wyniki rządowego konkursu architektonicznego

Konkurs architektoniczny na projekt jednorodzinnego domu o powierzchni 70 m², który – w założeniach ...

Startuje Plebiscyt Polska Architektura XXL 2021 - czekamy na zgłoszenia realizacji
Startuje Plebiscyt Polska Architektura XXL 2021 - czekamy na zgłoszenia realizacji

Co działo się na polskiej scenie architektonicznej w 2021 roku? Które realizacje pozostawią swój trw ...

Nowoczesne wnętrza biurowe koncernu Clariant w Łodzi– prezentacja online i wywiad
Nowoczesne wnętrza biurowe koncernu Clariant w Łodzi– prezentacja online i wywiad

W historycznych murach dawnego Monopolu Wódczanego w Łodzi powstało nowe biuro szwajcarskiego koncer ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera