POOL-SPA ZMIENIA LOGO - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


POOL-SPA ZMIENIA LOGO

 

Czas czytania: ~1 min


pool-spa

 

7uEHJBLTgLTilcXWdkQkfpBJlkwhI9l9j5lUXbzNf1e36VayoNKfDMgZyDwz_poolnowe-logo-2005.jpg
POOL-SPA, producent wanien i urządzeń kąpielowych z hydromasażem, zmodyfikował swoje logo. Celem przeobrażenia jest unowocześnienie wizerunku i pełniejsze odwzorowanie tożsamości marki. POOL-SPA to prekursor idei hydromasażu w Polsce. Firma jest niekwestionowanym liderem i ekspertem w branży. Dostrzegając potrzeby klientów stale ulepsza swoje produkty, stawiając przede wszystkim na trwałość i możliwość osiągnięcie jak najlepszych efektów stosowania hydromasażu. Dlatego hydromasaż POOL-SPA wyróżnia się wysoką jakością, zastosowaniem nowoczesnych technologii oraz śmiałych rozwiązań. Zmiana logo polegała na delikatnej restylizacji jego bazowych elementów. Czcionce nadano prosty, a jednocześnie bardzo elegancki i nowoczesny krój, którego zadaniem jest podkreślenie kluczowych wartości marki. Dominującym kolorem logo jest błękitny, będący symbolem dwóch żywiołów - wody i powietrza, z których hydromasaż czerpie swoje właściwości. Sygnetem graficznym marki nadal są trzy fale odwzorowujące płynącą wodę, której większość kultur przypisuje walory uzdrawiające i odmładzające. Zmiana identyfikacji wizualnej jest pierwszym etapem nowej strategii repozycjonowania marki wdrażanej przez dział marketingu POOL-SPA. Kolejny krok to wydanie nowego katalogu produktów o czystej i przejrzystej formieoraz wizerunkowym charakterze. Dalsze zmiany dotyczą przyjęcia różnych sposobów komunikacji w reklamach. W tym roku POOL-SPA planuje przygotowaniekilku ich wersji, z których każda będzie kierowana do stosunkowo wąskiejgrupy odbiorców.

Podepnij swój artykuł

tagi

Centrum Aktywności Lokalnej w Rybniku - drewniana bryła dla mieszkańców
Centrum Aktywności Lokalnej w Rybniku - drewniana bryła dla mieszkańców

Centrum Aktywności Lokalnej CAL w Rybniku, projekt architektoniczny pracowni MWArchitekci Marleny Wo ...

Webinarium Schüco: Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje
Webinarium Schüco: Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje

Zdrowy budynek – najnowsze trendy i innowacje to temat webinarium architektonicznego firmy Schüco, k ...

Webinarium Knauf: Izolacyjność akustyczna. Laboratorium a rzeczywistość.
Webinarium Knauf: Izolacyjność akustyczna. Laboratorium a rzeczywistość.

Hałas dopada nas wszędzie, na ulicy, w pracy, w szkole, w urzędzie, a nawet we własnym domu. Negat ...

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Technologie
ZOBACZ TAKŻE

PRACA:
Zatrudnię
  • Zatrudnię

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera