Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Oddać ducha firmy

Pawilon firmy Hyundai miał mieć formę, która odzwierciedlałaby wszystkie cechy, z których dumna jest firma. Miał to być budynek, którego kształt od razu ukaże atrakcyjność i nowoczesność przedsiębiorstwa, da znak, że wewnątrz znajdują się przykłady kreatywnego i innowacyjnego przemysłu.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Retransmisja konferencji Błękitna i zielona infrastruktura w architekturze III. Nowe Centrum Warszawy.
Retransmisja konferencji Błękitna i zielona infrastruktura w architekturze III. Nowe Centrum Warszawy.

Za nami trzecia edycja konferencji "Błękitna i zielona infrastruktura w architekturze", której temat ...

Błękitna i zielona infrastruktura w stolicy. Kolejna konferencja z cyklu „Idee i technologie” za nami
Błękitna i zielona infrastruktura w stolicy. Kolejna konferencja z cyklu „Idee i technologie” za nami

W dniu 13. czerwca 2024 odbyła się trzecia w 2024 roku konferencja w cyklu „Idee i Technologie” orga ...

Sport w Oliwie
Sport w Oliwie

10 czerwca rektor Uniwersytetu Gdańskiego podpisał umowę z przedstawicielem wykonawcy wielofunkcyjne ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera