Symbol nowoczesności (strona 2) - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Oddać ducha firmy

Pawilon firmy Hyundai miał mieć formę, która odzwierciedlałaby wszystkie cechy, z których dumna jest firma. Miał to być budynek, którego kształt od razu ukaże atrakcyjność i nowoczesność przedsiębiorstwa, da znak, że wewnątrz znajdują się przykłady kreatywnego i innowacyjnego przemysłu.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Dom Nad Jeziorem od Toya Design
Dom Nad Jeziorem od Toya Design

Gdy dostaje się do zabudowania zieloną działkę w Puszczy Noteckiej, jest jasne, że bryła domu ma swo ...

Projekt architektoniczny na stulecie
Projekt architektoniczny na stulecie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie w 2019 roku obchodziła stulecie istnie ...

Nagroda Roku SARP: najlepszy dom jednorodzinny
Nagroda Roku SARP: najlepszy dom jednorodzinny

Nagroda Roku SARP – to prestiżowy i ceniony konkurs, w którym architekci oceniają prace swoich kole ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera