Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Oddać ducha firmy

Pawilon firmy Hyundai miał mieć formę, która odzwierciedlałaby wszystkie cechy, z których dumna jest firma. Miał to być budynek, którego kształt od razu ukaże atrakcyjność i nowoczesność przedsiębiorstwa, da znak, że wewnątrz znajdują się przykłady kreatywnego i innowacyjnego przemysłu.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Rusza budowa TR Warszawa
Rusza budowa TR Warszawa

13 czerwca 2025 roku przedstawiciele władz Warszawy oraz teatru TR Warszawa podpisały umowę z firmą ...

Architektura precyzji: Kampus Głównego Urzędu Miar w Kielcach
Architektura precyzji: Kampus Głównego Urzędu Miar w Kielcach

Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar w Kielcach to jedna z najbardziej zaawansowanych inwestycj ...

Nowoczesne prototypownie w zabytkowej fabryce papieru
Nowoczesne prototypownie w zabytkowej fabryce papieru

W Poznaniu zakończyła się inwestycja, z jednej strony polegająca na nadaniu nowej funkcji poprzemysł ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera