Symbol nowoczesności
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.
Pawilon firmy Hyundai miał mieć formę, która odzwierciedlałaby wszystkie cechy, z których dumna jest firma. Miał to być budynek, którego kształt od razu ukaże atrakcyjność i nowoczesność przedsiębiorstwa, da znak, że wewnątrz znajdują się przykłady kreatywnego i innowacyjnego przemysłu.
Kontakt
redakcja@sztuka-architektury.pl
tel: 691 233 249, 723 443 440
ul. Górczewska 216 lok 401, 01-460 Warszawa
Opinie
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieBiurowiec Y - budynek dla różnych generacji
Zaprojektowany przez JEMS Architekci kompleks trzech budynków biurowych Generation Park X, Y, Z wpis ...
Gala Plebiscytu Polska Architektura XXL 2021 w Orientarium ZOO w Łodzi
Po pandemicznej izolacji wracamy do rzeczywistości i zapraszamy na uroczystość rozstrzygnięcia nasze ...
Prefabrykacja w architekturze. II edycja.
Współczesne budownictwo prefabrykowane różni się od tego z czasów PRL-u. Pozwala ono na optymalizacj ...