Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Ciągły ruch

Architekci jako hasło przewodnie swojego projektu architekci przyjęli „ruch”, który określa zarówno branżę, w jakiej działa firma (transport i komunikacja), jak i upływ czasu (wyprzedzanie trendów, patrzenie w przyszłość), czy ogólnie: nowoczesność.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Białe domy i amerykański sen
Białe domy i amerykański sen

An Nhiên House to wyjątkowy projekt autorstwa Ho Khue Architects, zlokalizowany w wietnamskim mieści ...

Bernardyńska we Wrocławiu się zmienia
Bernardyńska we Wrocławiu się zmienia

Zakończył się pierwszy etap przebudowy ulicy Bernardyńskiej we Wrocławiu. Finansowana przez dewelope ...

Szare pudełko na sztukę
Szare pudełko na sztukę

9 marca 2024 roku wystawami rzeźby Adolfa Ryszki oraz fotografii Chrisa Niedenthala zainaugurowała s ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera