Symbol nowoczesności (strona 3) - Sztuka architektury

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Symbol nowoczesności

 

Czas czytania: ~ min


Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.

 

Ciągły ruch

Architekci jako hasło przewodnie swojego projektu architekci przyjęli „ruch”, który określa zarówno branżę, w jakiej działa firma (transport i komunikacja), jak i upływ czasu (wyprzedzanie trendów, patrzenie w przyszłość), czy ogólnie: nowoczesność.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Projekt modernizacji budynku dla dobra mieszkańców
Projekt modernizacji budynku dla dobra mieszkańców

Trwa XXIV edycja ogólnopolskiego konkursu Modernizacja Roku & Budowa XXI w., którego celem, jak pisz ...

Centrum przesiadkowe Żory – prezentacja online
Centrum przesiadkowe Żory – prezentacja online

Laureatem tegorocznego Plebiscytu Polska Architektura XXL 2019 w kategorii kubatura/obiekty publiczn ...

Pracownia Analog z nagrodą Architizer A+Awards
Pracownia Analog z nagrodą Architizer A+Awards

Międzynarodowy konkurs Architizer A+Awards miał w tym roku swoją ósmą edycję. Jego organizatorzy szc ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera