Symbol nowoczesności
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 03.09.2013 Czas czytania: ~ min
Podczas ubiegłorocznej wystawy Expo, która odbywała się w mieście Yeosu w Korei Południowej firma Hyundai swoje produkty reklamowała w specjalnie na ten cel zaprojektowanym pawilonie. Jego wygląd opracowała pracowni Unsangdong Architects.
Dynamiczna, rozfalowana sylwetka budynku jest oparta na kształtach znanych z logotypu samochodów, produkowanych przez koncern. Architekci rozwinęli jednak jej kształt, kreując przestrzenny, trójwymiarowy, ekspresyjny budynek – rzeźbę, a po zmierzchu także budynek-lampion, bo szklana fasada nocą intensywnie świeciła.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieArchitektura dla kultury ludowej
Centrum Folkloru Województwa Łódzkiego w Sieradzu – to nowa placówka kultury, powołana przez samorzą ...
Kultura w kasynie
Kasyno Kultury, placówka kulturalna działająca w Kwidzynie od końca 2023 roku mieści się w budynku o ...
E-konferencja Skorupa budynku: dachy, fasady, drewno i prefabrykacja w architekturze.
Regulacyjne i technologiczne zmiany w zakresie metod wznoszenia budynków doprowadziły w ostatnich la ...