Perforowany sklep
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.
Każdy, kto choć odrobinę interesuje się modą wie, że Japonki mają prawdziwego bzika na punkcie torebek Louis Vuitton. Japonia jest jednym krajem na świecie, w którym do sklepów firmowych ustawiają się kolejki! A nie zapominajmy, że torebki tej firmy kosztują średnio kilkadziesiąt tysięcy dolarów...
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieStare z nowym na Sienkiewicza we Wrocławiu
Zakończyła się budowa kompleksu mieszkaniowego Sienkiewicza Résidence we Wrocławiu. Położony w pobli ...
Zielona i błękitna inrastruktura w architekturze online
Zapraszamy na wersję online naszej cyklicznej konferencji pt. Zielona i błękitna infrastruktura w a ...
Plac Centralny – przestrzeń pamięci, funkcji i przyszłości
Plac Centralny w Warszawie to nie tylko nowa przestrzeń publiczna – to opowieść o historii, funkcjon ...