Perforowany sklep
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.
Firma Louis Vuitton akurat w Tokio raczej nie musi więc zabiegać o klientelę. Mimo to przy handlowej ulicy w dzielnicy Ginza powstał właśnie sklep firmowy tej marki, przyciągający nie tylko asortymentem, ale i architekturą. Dla porządku warto dodać, że sklep firmowy Louis Vuitton stał w tym miejscu już dawno, nie wyróżniał się jednak niczym szczególnym. Wynajęto wiec architektów, którzy przebudowali obiekt i całkowicie wymienili jego elewacje.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkiePiramida odnowiona
25 marca 2024 roku w sanatorium Narcyz zameldowali się pierwsi kuracjusze. Obiekt, razem z kilkunast ...
Konferencja Kolor w architekturze
W ostatnich latach kolor stał się bardziej popularny. Po inspirowanej modernizmem modzie na biel i m ...
Zagłosuj w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2023. Wybierz najlepszą realizację architektoniczną minionego roku.
Weź udział w Plebiscycie Polska Architektura XXL 2023 i oddaj swój głos na najlepszą realizację arch ...