Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Perforowany sklep

 

Czas czytania: ~ min


Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.

 

Podświetlane logo

Projekt architektoniczny wielkiej przemiany sklepu powstał w japońskiej pracowni Aoki Jun and Associates. Elewacje kilkukondygnacyjnego, narożnego budynku pokryły płyty z lśniącego aluminium, w którym wybito otwory. Podświetlana światłem z wnętrza perforacja na ścianach sklepu układa się we wzór, nawiązujący do charakterystycznego kształtu logo marki Louis Vuitton.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Historyczna wieża ciśnień i Park Nauki Torus w Ciechanowie. Nowe realizacje.
Historyczna wieża ciśnień i Park Nauki Torus w Ciechanowie. Nowe realizacje.

Zbudowana w latach 70. według projektu warszawskiego architekta Jerzego Bogusławskiego wieża ciśnień ...

Najwyższy w Chorzowie
Najwyższy w Chorzowie

W czerwcu 2023 roku na chorzowskim Osiedlu Różanka rozpoczęła się budowa najwyższego budynku mieszka ...

Biura dla studentów
Biura dla studentów

Lipowy Office Park przy ul. Żwirki i Wigury w Warszawie został wybudowany w 2009 roku przez firmę Ho ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera