Perforowany sklep
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.
Projekt architektoniczny wielkiej przemiany sklepu powstał w japońskiej pracowni Aoki Jun and Associates. Elewacje kilkukondygnacyjnego, narożnego budynku pokryły płyty z lśniącego aluminium, w którym wybito otwory. Podświetlana światłem z wnętrza perforacja na ścianach sklepu układa się we wzór, nawiązujący do charakterystycznego kształtu logo marki Louis Vuitton.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieNowa wersja Łodzi Kaliskiej już wkrótce
Jeszcze w tym roku rozpocznie działanie nowy dworzec Łódź Kaliska, zbudowany w miejscu rozebranego b ...
Konferencja "Zielona i błękitna infrastruktura w architekturze" - IV edycja
Wiele polskich miast już od wielu lat wdraża rozwiązania z zakresu zielonej i błękitnej infrastruktu ...
Stadion Skry w Warszawie znów działa
Warszawa odzyskała teren sportowo-rekreacyjny. Właśnie zakończył się pierwszy etap remontu od lat zd ...