Perforowany sklep
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Państwa głos został zapisany. Głosować można raz na 24 godzinny na jeden obiekt z wybranej kategorii.
Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera
Data dodania: 15.10.2014 Czas czytania: ~ min
Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.
Projekt architektoniczny wielkiej przemiany sklepu powstał w japońskiej pracowni Aoki Jun and Associates. Elewacje kilkukondygnacyjnego, narożnego budynku pokryły płyty z lśniącego aluminium, w którym wybito otwory. Podświetlana światłem z wnętrza perforacja na ścianach sklepu układa się we wzór, nawiązujący do charakterystycznego kształtu logo marki Louis Vuitton.
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia realizacji usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce...
Komentarze
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Warto przeczytać
Zobacz wszystkieHistoryczna wieża ciśnień i Park Nauki Torus w Ciechanowie. Nowe realizacje.
Zbudowana w latach 70. według projektu warszawskiego architekta Jerzego Bogusławskiego wieża ciśnień ...
Najwyższy w Chorzowie
W czerwcu 2023 roku na chorzowskim Osiedlu Różanka rozpoczęła się budowa najwyższego budynku mieszka ...
Biura dla studentów
Lipowy Office Park przy ul. Żwirki i Wigury w Warszawie został wybudowany w 2009 roku przez firmę Ho ...