Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera


Perforowany sklep

 

Czas czytania: ~ min


Kilka głównych ulic handlowych w Tokio – to nie tylko uczta dla bogatych miłośników zakupów. Przyjemne doznania czekają tu też na wielbicieli architektury. Bo wiele ze światowych marek akurat w Tokio zbudowało swoje sklepy flagowe, projektowane przez znanych architektów. Niedawno do tego grona dołączyła firma Louis Vuitton, której sklep zaprojektowało biuro Aoki Jun and Associates.

 

Podświetlane logo

Projekt architektoniczny wielkiej przemiany sklepu powstał w japońskiej pracowni Aoki Jun and Associates. Elewacje kilkukondygnacyjnego, narożnego budynku pokryły płyty z lśniącego aluminium, w którym wybito otwory. Podświetlana światłem z wnętrza perforacja na ścianach sklepu układa się we wzór, nawiązujący do charakterystycznego kształtu logo marki Louis Vuitton.

Tagi


Brałeś udział w projekcie? Opowiedz nam swoją historię.

KOMENTARZE
Komentarze
Brak komentarzy
Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nowa wersja Łodzi Kaliskiej już wkrótce
Nowa wersja Łodzi Kaliskiej już wkrótce

Jeszcze w tym roku rozpocznie działanie nowy dworzec Łódź Kaliska, zbudowany w miejscu rozebranego b ...

Konferencja "Zielona i błękitna infrastruktura w architekturze" - IV edycja
Konferencja "Zielona i błękitna infrastruktura w architekturze" - IV edycja

Wiele polskich miast już od wielu lat wdraża rozwiązania z zakresu zielonej i błękitnej infrastruktu ...

Stadion Skry w Warszawie znów działa
Stadion Skry w Warszawie znów działa

Warszawa odzyskała teren sportowo-rekreacyjny. Właśnie zakończył się pierwszy etap remontu od lat zd ...

Nie przegap okazji!!!

zapisz się do naszego newslettera